hierbij stel ik me zelf even voor.

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Mieke

Bericht door Mieke » wo 29 okt 2008, 14:01

Anita45 schreef:Kijk dat is nou weer iets waar ik niet aan mee kan doen want ik rijd helemaal niet onder het zadel. Bovendien is Meline dan als het goed is ook hoogdrachtig of heeft net een veulen.
Wij zitten vlakbij het drents friese wold, het is toch ook een optie om met de wagen en onder het zadel te gaan, als het niet tever in het voorjaar is hebben we hier zat kandidaten staan die mee kunnen als karrepaard.
Ctje :)
truus1970
Contacteer:

Bericht door truus1970 » wo 29 okt 2008, 15:13

mag ik als import ook mee, woon dan net niet meer in drenthe, maar ben er toch 1 in hart en nieren.....

enne als iemand mij en Bink mee kan nemen natuurlijk.....
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » wo 29 okt 2008, 15:34

Miekjuh schreef:
Anita45 schreef:Kijk dat is nou weer iets waar ik niet aan mee kan doen want ik rijd helemaal niet onder het zadel. Bovendien is Meline dan als het goed is ook hoogdrachtig of heeft net een veulen.
Wij zitten vlakbij het drents friese wold, het is toch ook een optie om met de wagen en onder het zadel te gaan, als het niet tever in het voorjaar is hebben we hier zat kandidaten staan die mee kunnen als karrepaard.
Als dat zou kunnen, dat zou wel fijn zijn maar voor mij geld een beetje hetzelfde als Ivonne, ik moet wel een brave, rustige broeder voor de kar. Ik zou mijn eigen kar mee kunnen nemen. Die is aangepast en kom ik gemakkelijker op.

truus1970 schreef:mag ik als import ook mee, woon dan net niet meer in drenthe, maar ben er toch 1 in hart en nieren.....

enne als iemand mij en Bink mee kan nemen natuurlijk.....
Natuurlijk mag je mee, Stadskanaal ligt toch tegen de grens aan, dichterbij kan niet. Jij bent een Drentse in Groningen, ik ben een Groningse in Drenthe. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Megan

Bericht door Megan » wo 29 okt 2008, 19:46

Lijkt mij leuk! :D
Heb alleen geen vervoer ... Maar misschien tegen die tijd de loterij gewonnen, je weet het niet _/-o_
Zero: Orsta x Tunar Dorinn: Ismo x Orsta
Haugeblakken 1979 - 2007
Zigrun v.Fordin 1979 - 2007
Reya v.Knud 1972 - 1998
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » wo 29 okt 2008, 19:59

Volgend jaar zal ik een topic openen met meer info zodat ook mensen op elkaar kunnen reageren met meerijden of een overnachtingsplek kunnen regelen en bedenken welke datum het meest schikt!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Ivonne

Bericht door Ivonne » do 30 okt 2008, 21:47

Leuk, heb er nu al zin in. Drenthe rules :D
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Mieke

Bericht door Mieke » vr 31 okt 2008, 08:54

Anita45 schreef: Als dat zou kunnen, dat zou wel fijn zijn maar voor mij geld een beetje hetzelfde als Ivonne, ik moet wel een brave, rustige broeder voor de kar. Ik zou mijn eigen kar mee kunnen nemen. Die is aangepast en kom ik gemakkelijker op.
We hebben ze heel braaf staan hier hoor ;) Pauliena hier is ons leerpaard, dus dat zou geen probleem zijn, maar dan moet het niet te laat in het voorjaar aangezien de dames hier wel allemaal een veulentje verwachten.
Ctje :)
Plaats reactie