Wij zitten vlakbij het drents friese wold, het is toch ook een optie om met de wagen en onder het zadel te gaan, als het niet tever in het voorjaar is hebben we hier zat kandidaten staan die mee kunnen als karrepaard.Anita45 schreef:Kijk dat is nou weer iets waar ik niet aan mee kan doen want ik rijd helemaal niet onder het zadel. Bovendien is Meline dan als het goed is ook hoogdrachtig of heeft net een veulen.
hierbij stel ik me zelf even voor.
Ctje 

mag ik als import ook mee, woon dan net niet meer in drenthe, maar ben er toch 1 in hart en nieren.....
enne als iemand mij en Bink mee kan nemen natuurlijk.....
Rai meis, je was een kanjer die ons veel te vroeg heeft moeten verlaten. t ga je goed op de eeuwige velden.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Bink, veel plezier bij je nieuwe mens. Dat je lekker veel kilometers mag maken.
Nu paardloos.
Als dat zou kunnen, dat zou wel fijn zijn maar voor mij geld een beetje hetzelfde als Ivonne, ik moet wel een brave, rustige broeder voor de kar. Ik zou mijn eigen kar mee kunnen nemen. Die is aangepast en kom ik gemakkelijker op.Miekjuh schreef:Wij zitten vlakbij het drents friese wold, het is toch ook een optie om met de wagen en onder het zadel te gaan, als het niet tever in het voorjaar is hebben we hier zat kandidaten staan die mee kunnen als karrepaard.Anita45 schreef:Kijk dat is nou weer iets waar ik niet aan mee kan doen want ik rijd helemaal niet onder het zadel. Bovendien is Meline dan als het goed is ook hoogdrachtig of heeft net een veulen.
Natuurlijk mag je mee, Stadskanaal ligt toch tegen de grens aan, dichterbij kan niet. Jij bent een Drentse in Groningen, ik ben een Groningse in Drenthe. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.truus1970 schreef:mag ik als import ook mee, woon dan net niet meer in drenthe, maar ben er toch 1 in hart en nieren.....
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

We hebben ze heel braaf staan hier hoorAnita45 schreef: Als dat zou kunnen, dat zou wel fijn zijn maar voor mij geld een beetje hetzelfde als Ivonne, ik moet wel een brave, rustige broeder voor de kar. Ik zou mijn eigen kar mee kunnen nemen. Die is aangepast en kom ik gemakkelijker op.

Ctje