's morgens om 9u vertrokken met stralend zonnetje wat bij Dordrecht al omsloeg in hevige mist en miezer (hoe dichter bij Dort?) en wat al snel overging in hevige regenbuien.
En uiteraard, het kon niet op, bij Eindhoven stilstaand verkeer ivm afgevallen lading. Tuurlijk joh kan er ook nog wel bij.
Dus uiteindelijk kwamen we precies op tijd aan op HE, dachten we.
Ik op naar de stand van MR waar niemand was?? Bleek dat ze allemaal in de BITpiste bezig waren. Naja best wachten we daar even op. Ondertussen stond Cadiz nog steeds op de trailer omdat het zo regende (hadden ook geen deken mee).
Na dik een half uur had ik eindelijk uitgevogeld waar we moesten zijn en hoe we moesten lopen. Melden bij het standje en dan zou er iemand meelopen, prima moet lukken. Clinic was half uurtje later omdat er iets uitliep.
Dus half 2 Cadiz van de trailer getrokken die helemaal uit zn panty ging want hij zag het 4span shetjes van Marijke Hammink (kennisje van ons bij de Olthuusjes die Wereldkampioen is geworden). Okeeeejjj dat wordt nog een leuke klus straks alssie in een stuiterbui is.
Snel nette shirtjes aangetrokken en op naar de stand.
Daar aangekomen was er weer niemand en ook weer niemand die ons zou begleiden, dus zijn zelf maar richting bak gelopen want we stonden weg te regenen. Maar waar we vervolgens weer niet wisten waar we naar binnen moesten

Maargoed eenmaal aangekomen kon het feest beginnen.
Cadiz mocht meteen de bak in waar hij een ander halster omkreeg:

En daar ging mn ventje... braaf meelopend met Karel die ook uit Bergschenhoek bleek te komen

Meeting met Monty en spray

En even kijken offie het écht eng vind... uhhmm ja dus..

Brave poownie wachtend op wat komen gaat.

En toen join uppen, naja dat kenttie

Filmpje loswerken:

Join up:

Stokkie pesten:

Deze vind ik echt briljant, op en top cadiz alssie kwaad is en vind dattie onterrecht behandeld wordt:
Boos 1:

Boos 2:

Boos 3:

Na het insluiten gingen ze weer met de spray aan de gang

Je ziet aan dat hele hoofd van cadiz dattie het er écht niet mee eens is

de filmpjes:
Sprayen terwijl hij opgesloten zit:

Wat hij daarna nog even leuk demonstreerde door weer net zo te reageren als daarvoor.

We krijgen nog wel binnenkort thuis een keer hulp van Annemarie vd Toorn, gevalletje nazorg. Maar denk niet dat we met deze methode veel opschieten.