Vorig jaar met de keuring paste dit nog, maar gezien haar formaat ga ik in augustus problemen verwachten. Toen ze smal was zag je de trailer wanden al iets bewegen, ze is nu 10 cm hoger en veeeel breder. Ben bang dat mn trailer wanden eruit vallen

Als ze in het land staat aan het halster en je duwt zacht tegen dr borst gaat ze wel 3 a 4 stapjes terug, maar dan vind ze het genoeg en ziet ze het nut er niet van in. Ze wil dan direct omdraaien (waarom moeilijk doen als het makkelijk kan). Zo gaat het in de trailer ook. 3 stappen achteruit en draaien maar.

Kortom, wie heeft er ervaring en dus tips met het grondwerk en dan vooral achteruit. Vooruit, stilstaan, draven en draaien enzo gaat prima. Ze volgt netjes, maar ze moet er wel het nut van inzien, anders haakt ze af.
Edit: moet er eerlijk bijzeggen dat ik tot nu toe ook nog niet heb geoefent met meer dan 3 stapjes terug en zeker neit meer met trailer laden, maar de keuring komt eraan en ik doe het liever goed dan dat ik ga duwen en trekken, vandaar dat ik het vraag.