Geld groeit niet op mijn rug !!

Ik heb het op bokt staan en ik hoop echt dat jullie ook een mening of juist tips hebben voor mij.
Of gewoon iets over kwijt willen.. graag.
Mag gewoon hier hoor

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... #p37451529
Ik vind het ook een belachelijke regel. En idd in de 1e les zit alles door elkaar, jonge paarden, oudere vrouwen.. waardoor je echt blijft hangen op 50cm.lientje schreef:IK vind het belachelijk. Ik vind dat een ieder op zijn niveau moeten kunnen trainen en lessen ongeacht de stokmaat van het dier.
Er zijn ook zat paarden die maar 50 cm springen, die mogen dan wel in die les :S
Lekker logisch....
Ik zou het gesprek aangaan en anders per direct je lidmaatschap opzeggen en lekker ergens anders heen gaan of priveles gaan nemen.
Dat wist ik niet, dat het bij KNHS kon. Zij zeiden dat iedere club hun eigen reglementen mochten hebben.Orion1996 schreef:Wat dacht je ervan om de knhs is te bellen en kijken wat die ervan zeggen en te klagen over de vereniging?
Ik vind het schandalig. Fjordy en jij hebben bewezen paard-waardig te zijn.
Als je niks met die vereniging kan regelen en via de knhs niet verder komt, check dan is bij een rechtsbijstandverzekering wat je hiermee kan om je centen terug te krijgen en weg te gaan.
Dat snap ik idd ook goed, ik betaal gewoon mijn startkaart, en lessen en oefenparcour die ik gereden heb. Maar dat werd een beetje opzij geschoven toen ik hun aan de lijn had. Nu wil ik dus zeg maar een ondertoon maken door een laatste brief te schrijven.colunder schreef: maar ik ben bang dat je wel moet betalen,in ieder geval voor de lessen die je wel gehad hebt.
misschien eens informeren bij de federatie waar de vereniging onder valt.
Ik heb idd al een springles bij een andere meegereden, nou superViv schreef:Dit hele verhaal naar de KNHS mailen en vragen wat je hier mee aanmoet. Zij zullen contact opnemen met je RV en waarschijnlijk instructeur.
Je hebt al ruim bewezen dat je wel meer aankan dan 50cm lijkt me zo.
Zou zowizo een gesprek aangaan met het bestuur en daarna je lidmaatschap per direct opzeggen en alleen de genoten "lessen" betalen. Zat verenigngen waar je wel normaal les krijgt.
Nee ik heb hem nog niet betaalt, wel moet hij deze week worden overgemaakt. Ik heb een keer met mijn instructeur aan de bel gehangen over wat ik voelde en wat ik ervan vond.. Er kwam uit dat het niet zijn bedoeling was en dat ik dan nog maar keer naar de les moest komen. Ik ben toen nog 1x geweest maar idd er kon niks meer vanaf dan: Hij springt goed voor een Fjord hoor.Krista schreef:Amber heb je de contributie voor 2008 al wel of niet betaald dat is me niet helemaal duidelijk?
Als je het wel hebt betaald zou ik de werkwijze van Hilly voorstellen.
Als je het niet hebt betaald zou ik alleen de gereden lessen plus de contributie betalen en de rest lekker laten zitten, mn lidmaatschap opzeggen en per direct me bij een andere vereniging aanmelden. Je bent dan wel een paar weken startkaartloos misschien. Bel anders even met de KNHS.
Ik herken je situatie wel hoor. Ben zelf met Oos paar jaar geleden lid geweest van een RV in Bennekom. Werd ook in een waardeloze les gepropt. Er was ook "niks anders" voor een fjord. Reed je een uur rond, kreeg je 1 keer te horen "tenen naar binnen" of "goed voor een fjord zeg". Waardeloze club, waardeloze mensen. En toen Oos en ik de L1 rubriek wonnen op het Hoekelum concours kan er nog geen felicitatie af. Ik ben gewoon weggegaan. Had al betaald en dacht toen ook verrek er maar mee, ik ben toen gelijk lid geworden van Fjovrili. Startkaartlid, is goedkoop en dan kan ik zelf beslissen bij wie ik les.
Als het je niet echt om het geld zou zijn zou ik gewoon weggaan. Maar ja ik kan niet in jouw portemonnee kijken natuurlijk.
Ik ga het nog wel proberenMarijke&Rosco schreef:Ik zou het er ook niet bij laten zitten Amber. Gewoon brutaal zijn en alles uit de kast halen. Meestal nemen mensen genoegen met een nee en als je dan even doorzet dan is er ineens wel van alles mogelijk.
@Krista...toevallig de Harslo?
Ik heb nog aangeboden dan maar gewoon terug te gaan naar de Ponyles, waar ik in de laatste les mee sprong. Maar dat was ook geen optie omdat ik 18 was. Ik moest juist blij zijn dat zij mij de mogelijkheid geven om nog te komen lessen met mijn pony tussen hun paarden, zo werd mij het verteld.Vera schreef:wat raar zeg, ik reed met vera ook altijd bij de paarden in de les.
Alleen nu rijd ik op eigen verzoek bij de pony's omdat ik dan in dezelfde les als annemarie rijd en daardoor niet vaker met de trailer heen en weer hoef.
bij ons stop je gewoon als het te hoog voor je word of als de instructie dat adviseert daarna springt de rest gewoon nog even door. dus op zich maakt het niet zoveel uit, alleen de afstanden natuurlijk. Maar omdat jij toch op wedstrijden bij de paarden uitkomt zou het logisch zijn als je in de anders les zou springen.
Ik zou nog eens met de instructeur praten en als dat niet helpt toch maar naar een andere vereniging op zoek gaan. Helaas ben ik bang dat je wel je geld kwijt bent.