Texel!!
- marjanschut
Misschien even goed om te weten.Lotte schreef:Wat ik mij nog afvroeg aan de mensen die de oversteek eerder hebben gedaan, hoe reageren de paarden op de boot?
Als je met je paardje op de boot wilt krijg je altijd voorrang ook al is het nog zo druk je hoeft nooit tewachten.
Je paardje moet natuurlijk wel een kwartiertje in de trailer op de boot stil staan maar dat levert eigenlijk nooit problemen op.
Voor alle mensen die naar Texel gaan wij hebben op Texel gewoond en een van onze fjorden staat er nog steeds.
Nanneke staat op manege Elzenhof in de Koog. Wie van jullie wil haar een knuffel brengen?
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Een vriend van mij werkt bij Elzenhof en rijd wel op Nanneke! Ik zal eens vragen hoe het met haar gaat!marjanschut schreef:Misschien even goed om te weten.Lotte schreef:Wat ik mij nog afvroeg aan de mensen die de oversteek eerder hebben gedaan, hoe reageren de paarden op de boot?
Als je met je paardje op de boot wilt krijg je altijd voorrang ook al is het nog zo druk je hoeft nooit tewachten.
Je paardje moet natuurlijk wel een kwartiertje in de trailer op de boot stil staan maar dat levert eigenlijk nooit problemen op.
Voor alle mensen die naar Texel gaan wij hebben op Texel gewoond en een van onze fjorden staat er nog steeds.
Nanneke staat op manege Elzenhof in de Koog. Wie van jullie wil haar een knuffel brengen?
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
- marjanschut
- Evaliensvenna
- Contacteer:
Het is geen pontje hoor, het is een schip waar 300 auto's op kunnen, met een lunch buffet en 6 liften erin. Voor meer info kun je kijken op www.teso.nlJet&Erna schreef:dat klinkt goed zo'n vakantie op Texel! op zo'n pontje naar de overkant met paard in de trailer lijkt mij ook spannend.
Svennapowerrrrrr Z1+15 • Allround fotograaf & Grafisch vormgever op Texel • Fotografie workshops op Texel
Ik ben inmiddels alweer een tijdje terug van de vakantie, maar heb het druk gehad met werken.
Viel ff vies tegen om gelijk de maandag weer te moeten beginnen met werken als je op een zondag terug komt
We zijn alle dagen, behalve de laatste zaterdag naar het strand geweest. Skreia heeft een aantal keer voor de wagen gelopen, maar ook lekker onder het zadel en de zaterdag dat we niet naar het strand zijn geweest in 2-span met Janneke (Friese merrie)!!
Naast het rijden zijn we ook naar het Schapentheater (http://www.noordkroon.nl/) geweest wat erg grappig was, naar een schapenboerderij, natuurlijk naar Ecomare en naar The Eagles Ranch met allemaal Paint Horses http://www.eaglesranch.com/ned/frames/frameset.htm
Dit was mijn poepie, had hem zo mee willen nemen:

Geslacht ruinen / geldings
Ras Paint
Geboortejaar 2006
Dam Smokin Pepp O Lena
Sire Luckys Gold Piece
Kleur Bay/Solid
De foto's volgen nog
Viel ff vies tegen om gelijk de maandag weer te moeten beginnen met werken als je op een zondag terug komt

We zijn alle dagen, behalve de laatste zaterdag naar het strand geweest. Skreia heeft een aantal keer voor de wagen gelopen, maar ook lekker onder het zadel en de zaterdag dat we niet naar het strand zijn geweest in 2-span met Janneke (Friese merrie)!!
Naast het rijden zijn we ook naar het Schapentheater (http://www.noordkroon.nl/) geweest wat erg grappig was, naar een schapenboerderij, natuurlijk naar Ecomare en naar The Eagles Ranch met allemaal Paint Horses http://www.eaglesranch.com/ned/frames/frameset.htm

Dit was mijn poepie, had hem zo mee willen nemen:

Geslacht ruinen / geldings
Ras Paint
Geboortejaar 2006
Dam Smokin Pepp O Lena
Sire Luckys Gold Piece
Kleur Bay/Solid
De foto's volgen nog

ik ben er nu ook nog.. ga vrijdag weer weg.. 
als je van de boot af komt rijden, alleen maar recht door kan je vlekkie zien staan, net voor een rotonde aan de rechterkant

als je van de boot af komt rijden, alleen maar recht door kan je vlekkie zien staan, net voor een rotonde aan de rechterkant

Laatst gewijzigd door Muis op wo 30 jul 2008, 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Vlekkie Z1 +1
Lando M2
Lando M2
We hebben het zeker naar ons zin gehad en het weer was op Texel gelukkig beter dan in Rotterdam in die week.
De bootreis valt heel erg mee, Skreia stond gewoon lekker hooi te eten
Op de terugweg hadden we een oudere boot en die maakte wat meer herrie en bewoog meer, 1 van de paarden had daar toen wel last van (stond te trillen)
De bootreis valt heel erg mee, Skreia stond gewoon lekker hooi te eten

Op de terugweg hadden we een oudere boot en die maakte wat meer herrie en bewoog meer, 1 van de paarden had daar toen wel last van (stond te trillen)