Project 1 was de jarige van vandaag, Wobbe is 15 geworden. Hieronder hoe ze er tegenwoordig meestal aan toe is

Vooruit nog een "actiefoto"van jarige jet, na deze actie draaide ze zich om en viel weer in slaap

Natuurlijk een flutfoto maar ik werd nogal lastig gevallen door een geschift beest:

Conclusie, met deze beesten valt niet te fotograferen, ze zitten of op alle verkeerde plekken of ze vallen in slaap.
Dus, volgende project. Dat wordt dan Roos, 27 jaar jong en het idee was om haar van overtollig haar te verlossen. Nouja, qua poseerfoto ben ik wederom gezakt.

Oh en Roos is absoluut niet vet, dit is allemaal HAAR. Ik ben echt heel erg geschrokken van de hoeveelheid haar, ik hoop dat het er dit jaar nog allemaal vanaf komt.
Foto van na de poetsbeurt (vele emmers vol haar verder), het geeft niet als je het verschil niet ziet

Je ziet, poseren zit in de familie. Dit was trouwens nadat ze er met de groene container vandoor gekuierd was

Toen heb ik de handdoek in de ring gegooid en maar wat foto's van in het weitje geprobeerd...

Nouja zoals je ziet, er zijn gewoon geen foto's te maken van dit beest. Ik ben uiteindelijk achter het hek gestaan (ja ik weet dat er prikkeldraad zit, is een gehuurd weitje en Roos weet prima hoe ermee om te gaan) en toen had ik dan nog de leukste foto van de hele dag.. op dat enge hek na dan... en nog overbelicht ook...

Ik denk toch aan een fotografeer cursusje... maar hebben ze dan ook dieren die een heel klein beetje mee werken?