parkeerplaats auto + trailer drunense duinen
- nobbygaard
parkeerplaats auto + trailer drunense duinen
Volgende week maandagmiddag of dinsdagmiddag ga ik bij het land van ooit mijn jurk ophalen die ik tijdens de veiling gekocht heb. Maar omdat ik dan toch in de buurt ben van de drunense duinen wil ik gelijk Nobby mee nemen om een lekkere buitenrit daar te gaan maken.
Maar aangezien ik niet bekent ben daar verder weet ik niet waar ik dan het beste de auto met trailer kan neerzetten. Normaal met de brabantrit staan we bij Peijneburg, maar daar kan ik natuurlijk niet zomaar gaan staan nu.
Weet iemand een plek die makkelijk te vinden is voor iemand die niet bekend is daar?
Maar aangezien ik niet bekent ben daar verder weet ik niet waar ik dan het beste de auto met trailer kan neerzetten. Normaal met de brabantrit staan we bij Peijneburg, maar daar kan ik natuurlijk niet zomaar gaan staan nu.
Weet iemand een plek die makkelijk te vinden is voor iemand die niet bekend is daar?
Re: parkeerplaats auto + trailer drunense duinen
Vanuit het land van Ooit is het makkelijkste om bij café de drie linden
te parkeren. Het ligt er ongeveer 3 km vanaf. Je kunt daar tevens een dagkaart kopen. En het ligt meteen aan het bos en de duinen.
te parkeren. Het ligt er ongeveer 3 km vanaf. Je kunt daar tevens een dagkaart kopen. En het ligt meteen aan het bos en de duinen.
Drie Linden, Herberg De
Giersbergen 8
5151 RG Drunen
Tel: 0416 - 372429
Herberg 'De Drie Linden' is gelegen aan de noordkant van de Drunese duinen: snelweg A59 (Dordrecht, Den Bosch) afslag 41 Drunen. Volg bord Drunese Duinen.
De herberg bevind zich op het landelijk gehucht Giersbergen.
Oud Brabants cafe, terras en speeltuin.
Specialiteit: huisgemaakte dagsoep, boerenuitsmijter.
Beginpunt van fiets-, wandel- en ruiterroutes
Wij hebben onze veewagen bij Manege van Loon in Loon op zand toen gezet.
Daar konden we op 't gemak de paarden ook inspannen.
Wij hebben op Zondag gereden en toen vertelde ze van de 3 linden,dat je dan slecht wegkomt 's middags met de veewagen i.v.m drukte.
Dat zal waarschijnlijk door de weeks minder zijn...
Anders bel je even van te voren om het zeker te weten,nathalie!
(tot in epe weer,he?)
Wij hebben op Zondag gereden en toen vertelde ze van de 3 linden,dat je dan slecht wegkomt 's middags met de veewagen i.v.m drukte.
(tot in epe weer,he?)
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
- nobbygaard
Ik zie je zeker weer in Epe.Hilde schreef:Wij hebben onze veewagen bij Manege van Loon in Loon op zand toen gezet.
(tot in epe weer,he?)
Ik heb ook al gedacht aan manege van Loon. Voor dat ik Nobby had huurde ik daar zondags vaak een fjord voor een buitenrit. Dus die weet ik makkelijk te vinden. Denk dus dat ik die ga bellen of het mogelijk is om daar maandagmiddag (heb inmiddels vrij gekregen) te mogen parkeren.
Hey, hoe laat ga je op maandagmiddag.?nobbygaard schreef:Ik zie je zeker weer in Epe.Ik heb ook al gedacht aan manege van Loon. Voor dat ik Nobby had huurde ik daar zondags vaak een fjord voor een buitenrit. Dus die weet ik makkelijk te vinden. Denk dus dat ik die ga bellen of het mogelijk is om daar maandagmiddag (heb inmiddels vrij gekregen) te mogen parkeren.Hilde schreef:Wij hebben onze veewagen bij Manege van Loon in Loon op zand toen gezet.Daar konden we op 't gemak de paarden ook inspannen.Wij hebben op Zondag gereden en toen vertelde ze van de 3 linden,dat je dan slecht wegkomt 's middags met de veewagen i.v.m drukte.Dat zal waarschijnlijk door de weeks minder zijn...Anders bel je even van te voren om het zeker te weten,nathalie!(tot in epe weer,he?)
Ik ben dan ook in Udenhout(bij Rien).
(moet toch rijden

Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- nobbygaard
Ik denk dat het een uur of 15.00 word. Ik ga direct vanuit mijn werk om 13.00 uur Nobby ophalen, hoop dan rond 14.00 uur bij het land van ooit te zijn en hoop daar zo snel mogelijk de jurk mee te kunnen nemen. Dan zou ik rond 15.00 uur kunnen gaan rijden.claudia schreef:Hey, hoe laat ga je op maandagmiddag.?nobbygaard schreef:Ik zie je zeker weer in Epe.Ik heb ook al gedacht aan manege van Loon. Voor dat ik Nobby had huurde ik daar zondags vaak een fjord voor een buitenrit. Dus die weet ik makkelijk te vinden. Denk dus dat ik die ga bellen of het mogelijk is om daar maandagmiddag (heb inmiddels vrij gekregen) te mogen parkeren.
Ik ben dan ook in Udenhout(bij Rien).
(moet toch rijden)
ja manege van loon, ideaal. heb daar al meerdere malen gebruik van gemaakt. ik bel altijd wel eerst van tevoren om het te vragen. we mochten toen ook gebruik maken van de paardenafspoelplaats enz. en na het rijden even lekker daar wat gegeten en gedronken. super.
vergeet trouwens niet een rijvergunning te kopen voor het gebied (te koop bij de manege) en handig is ook de kaart die ze daar verkopen, je kan er toch behoorlijk verdwalen
.
vergeet trouwens niet een rijvergunning te kopen voor het gebied (te koop bij de manege) en handig is ook de kaart die ze daar verkopen, je kan er toch behoorlijk verdwalen

- nobbygaard