Groetjes Thessa en Aike

Vandaag worden alle paarden geent. Ik heb gevraagd of als er tijd over was (er zijn natuurlijk nogal wat paarden en dan moeten al die paspoorten ook nog ingevuld worden) de DA even kon kijken. Als er nou wat doppen in de weg zitten zou het probleem snel verholpen kunnen zijn.Tamara schreef:heb je de tandarts er wel eens bijgehad annemarie?
Hihi, pas op zwenkt uit? Dat had ik eerst wel heel erg. Nu soms nog wel eens maar al stukken minder dan in het begin hihi.Charret schreef:
Overigens rijd ik Alies 2 keer in de week en dan ong 20 min. Ik ben een beetje begonnen met de voltes en gebroken lijnen. Tsjjee..wat vindt ze dat lastig
Als ze echt ergens last van had zou ik volgens mij ook wel andere dingen moeten merken. Als ze dus los is buiten sjeest rent en bokt ze net als de anderen.Ze proest en ontspant ook wel met rijden. Zoals ze nu loopt deed ze al vanaf het begin zei mijn instructrice. Maar aangezien ik er dus zelf niemand op gezien had, wist ik dus ook niet precies hoe het eruit zag. Als je longeert oid is het voor mij ook niet zo heel makkelijk te zien, maar aan de hand is het sowieso minder duidelijk dan onder het zadel.Thessa Keizer schreef:Jeetje dat is wel heel vervelend zeg, maar misschien wel de reden waarom ze wat minder werklustig is. Misschien heeft ze gewoon last ergens van, heup o.i.d. Ga je er naar laten kijken?
Succes ermee in ieder geval.
Groetjes Thessa en Aike