De waterbak was leeg en ze hadden dorst, maar de draaiknop van de oude giertank, waar het water in zit, was 'lichtjes' bevroren (bedenk even een ik die met dr handen een poging doet tot opwarmen van iets wat úren gaat duren, als het al lukt, maar omdat er wel een halve mm speling in zet, eigenwijs hopen op meer

Maar ik hang dus op de kop over/in die tank, op ongeveer schofthoogte van de paarden, de ijsbrokken eruit te halen, zit die kleuter me toch niet gruwelijk in mn knieholtes te neuzen en niet zachtjes ook *neustastelijk etterbuiltje, flikker ik zowat vol op die tank*.
Vervolgens probeer ik steeds die kraan ietsjes verder open te krijgen, zodat er maar iets van een waterstraal uit komt...gaat die etter mn handen aflebberen *dat werkt*.
En als klap op de vuurpijl probeer ik dan in de opening van dat kraanding (zit nog cm of 7 voorstuk aan) wat warmere lucht te blazen, zodat het ijs langs de kanten smelt en het ijzer wat warmer wordt...heb ik een hoofd bovenop me hangen. Bénzzz
Wat er dan in me op komt? *doe mij maar even zo'n 'ik zie nooit mensen want ik leef in het wild' paard* (vervolgens bijt ik m in zn neus...niét handig...zanderige neus)
Nee enerzijds is hij zó aan werken toe, anderzijds is het kleuter 1e klas. Maar 1 ding is zeker, lesje NH!
Verder blijft het wel mooi om te zien dat oma Jodda, die voor Benz als veulen al oma Jodda was want mama was niet hip, nu nog steeds fungeert als oma. (terwijl hij dr toch eigenlijk 1,5 jaar niet bij gestaan heeft)