Welke voordelen én nadelen heeft het om een paard aan huis te hebben?
- waar laat je de mest
- een paddock of weide?

Bij mij is dat ook hetzelfde. Soms is het wel lekker om alleen te rijden, maar het is vaak toch wel ongezellig.DeeDee schreef:Nou ik heb ze niet aan huis, maar komt bijna op hetzelfde neer want ik sta alleen op de wei. Ik vind het een groot voordeel dat ik met niemand iets te maken heb en lekker mijn eigen ding kan doen qua voeren e.d. Ik heb jaren met iemand samen daar gestaan, ging in principe goed, maar ik zou het toch niet meer willen.
Nadeel wat ik heel erg merk is dat ik niemand heb om lekker samen mee te gaan rijden. Dat mis ik wel enorm.
ik ook niet!claudia schreef:Ik vind het heerlijk dat ze aan huis staan.
Ik ga geheel met Sandrien mee.
Je moet altijd iemand regelen als je zelf eens een dagje niet thuis bent.
Maar je krijgt er ook weer heel veel voor terug.
Het gehinnik als je de deur open doet , als je maar een paar minuten hebt even bij ze langs.
Ik zou het niet meer willen missen.
Ik ben in de zomer een keer goed ziek geweest en ik kon gelukkig terugvallen op Kim.(veline)Vera schreef:ik ook niet!claudia schreef:Ik vind het heerlijk dat ze aan huis staan.
Ik ga geheel met Sandrien mee.
Je moet altijd iemand regelen als je zelf eens een dagje niet thuis bent.
Maar je krijgt er ook weer heel veel voor terug.
Het gehinnik als je de deur open doet , als je maar een paar minuten hebt even bij ze langs.
Ik zou het niet meer willen missen.
Maar toen ik afgelopen week goed ziek was, was ik toch wel heel erg blij dat Cor ze 's avonds nog even hooi wilde voeren, zodat ik niet nog een keertje de kou in hoefde
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd
Dat is afhankelijk hoe je hem wilt gebruiken. Als je hem alleen bv in de winter gebruikt (als het weiland echt te nat is om op te grazen) kan hij iets kleiner dan voor paarden die het hele jaar in de padock moeten staan.jolita schreef:En hoeveel meter paddock moeten bijv. een shetlander en fjord samen hebben? Was een vraag van mijn moeder.. Ik ben daar trouwens ook wel benieuwd naar!