Als dit 3 maanden eerder was gekomen........

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Ziggy

Als dit 3 maanden eerder was gekomen........

Bericht door Ziggy » zo 10 jun 2007, 11:15

Het is toch niet te geloven, zo ben je als een gek op zoek naar een stukje land voor je paarden en ben je alles en iedereen aan het afbellen en aflopen. Heb je dan wat gevonden, krijg je het gewoon in je schoot geworpen 8)7

Gisteravond naar de paarden gegaan, ik heb Exel eens een goeie poetsbeurt gegeven, want meneer had op zijn buik nog steeds winterharen zitten. En heb Vera even aan de longe gezet om te kijken hoe ze liep..... dat ging heel goed, ze kreupelde niet meer.

Ondertussen was Jos naar voren gereden met de jerrycans om water bij te vullen (ja de tuinslang haalt het niet tot achter in de wei, dus dan moeten we het met jerrycans doen). Terwijl ik met Vera bezig was zag ik dat er mensen bij Jos stonden te praten. En toen ik klaar was, stonden ze er nog. Tja nieuwsgierig als ik ben, ben ik er maar eens naartoe gelopen O:)

Blijkt die man een weiland te hebben met stal en nog lekker dicht bij ons huis ook. Plus dat hij veel gras heeft en niet heel veel onkruid zoals we nu hebben.

Jeetje dat klonk intressant, maarja we hebben een contract voor een jaar, waar we volgens die man makkelijk vanaf konden, omdat we een weiland huren voor het gras en niet voor het onkruid. Nou staat er op zich wel genoeg gras hoor, alleen zijn we constant het onkruid aan het bestrijden, blijkt dat ons weiland sinds 2000 is verwaarloosd :? Die man zag het wel zitten dat wij naar hem zouden komen, maar..................

NEE we gaan NIET weer verhuizen :D

Ik zie er teveel nadelen aan zitten. Er zijn 2 voordelen en dat is dat het dichter bij ons huis is en dat er een stal bij zit.

Nadelen zijn dat het maar de helft is van wat we nu hebben, het is weer een stukje duurder, ik geen zin heb om de paarden weer te verhuizen (en dan weer een Vera krijgen die zich niet laat vangen en nukkig is) en ik heb net zulke leuke contacten bij ons in de buurt. O.a. een vrouwtje met een fjord waar ik af en toe mee ga rijden.

We doen het dus niet, had die man 3 maanden eerder gekomen, dan had ik niet getwijfeld

Erg he? Als je iets zoekt kan je er haast niet aankomen en heb je het eenmaal dan wordt het je op een presenteerblaadje aangeboden :(
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Amber_

Bericht door Amber_ » zo 10 jun 2007, 11:51

Jemig !! Dan baal je zeg !!

Kan je hem niet achter de hand houden ?O:)
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
lauraatje

Bericht door lauraatje » zo 10 jun 2007, 13:20

Ja, dat zul je altijd zien. Maar groot gelijk dat je niet weer verhuisd.
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 10 jun 2007, 13:38

Amber_ schreef:Jemig !! Dan baal je zeg !!

Kan je hem niet achter de hand houden ?O:)
Heb ik ook al aan zitten denken, maarja eigenlijk staan we best prima zo. Het is alleen 12 km van huis en dichterbij zou natuurlijk fijner zijn. Ik heb alleen gemerkt dat Vera nukkig wordt als ze net verhuisd is en heeft ze vaker dan mij lief is moeten doorstaan. Ik ben net blij dat ze weer naar me toekomt en niet weer weg loopt.
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » zo 10 jun 2007, 17:43

jeetje das zonde...... waar woont die man hahahaha.................
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Norvid

Re: Als dit 3 maanden eerder was gekomen........

Bericht door Norvid » zo 10 jun 2007, 17:47

Ziggy schreef: Erg he? Als je iets zoekt kan je er haast niet aankomen en heb je het eenmaal dan wordt het je op een presenteerblaadje aangeboden :(
Wist je dat dan niet. Als je stopt met zoeken vind je het.
Is wetenschappelijk bewezen :D
Misschien kan je het inderdaad achter de hand houden?
Ride a fjord. It'll make your butt look smaller.
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 10 jun 2007, 17:51

Cindy+Uniek schreef:jeetje das zonde...... waar woont die man hahahaha.................
regio Maastricht dus een beetje te ver bij jou vandaan :D

Charret

Bericht door Charret » zo 10 jun 2007, 18:11

Haha, ik dacht alweer dat je ging verhuizen ;)
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Ziggy

Bericht door Ziggy » zo 10 jun 2007, 18:35

nee heb het gehad met dat verhuizen, we blijven lekker staan waar we staan hoor :D

Plaats reactie