Gisteravond naar de paarden gegaan, ik heb Exel eens een goeie poetsbeurt gegeven, want meneer had op zijn buik nog steeds winterharen zitten. En heb Vera even aan de longe gezet om te kijken hoe ze liep..... dat ging heel goed, ze kreupelde niet meer.
Ondertussen was Jos naar voren gereden met de jerrycans om water bij te vullen (ja de tuinslang haalt het niet tot achter in de wei, dus dan moeten we het met jerrycans doen). Terwijl ik met Vera bezig was zag ik dat er mensen bij Jos stonden te praten. En toen ik klaar was, stonden ze er nog. Tja nieuwsgierig als ik ben, ben ik er maar eens naartoe gelopen

Blijkt die man een weiland te hebben met stal en nog lekker dicht bij ons huis ook. Plus dat hij veel gras heeft en niet heel veel onkruid zoals we nu hebben.
Jeetje dat klonk intressant, maarja we hebben een contract voor een jaar, waar we volgens die man makkelijk vanaf konden, omdat we een weiland huren voor het gras en niet voor het onkruid. Nou staat er op zich wel genoeg gras hoor, alleen zijn we constant het onkruid aan het bestrijden, blijkt dat ons weiland sinds 2000 is verwaarloosd

NEE we gaan NIET weer verhuizen

Ik zie er teveel nadelen aan zitten. Er zijn 2 voordelen en dat is dat het dichter bij ons huis is en dat er een stal bij zit.
Nadelen zijn dat het maar de helft is van wat we nu hebben, het is weer een stukje duurder, ik geen zin heb om de paarden weer te verhuizen (en dan weer een Vera krijgen die zich niet laat vangen en nukkig is) en ik heb net zulke leuke contacten bij ons in de buurt. O.a. een vrouwtje met een fjord waar ik af en toe mee ga rijden.
We doen het dus niet, had die man 3 maanden eerder gekomen, dan had ik niet getwijfeld
Erg he? Als je iets zoekt kan je er haast niet aankomen en heb je het eenmaal dan wordt het je op een presenteerblaadje aangeboden