ponyhoofd

. Ik heb gister een hoofdstel met lage neusriem gekocht, maat cob. Ik vond hem in de winkel al wat groot, maar ja, elke Fjord die ik ken heeft Cob, dus toch maar meegenomen. 's Avonds passen en mijn instructrice heeft voor de neusriem er 3!! gaten bij in moeten maken, toen zat het enigszins

. Ik had al bij de foto's van PP gezet dat ze een echt ponyhoofdje heeft, nou, de ponymaat heeft ze dus ook

.
Ik had ook een halster gekocht maat Cob, die ga ik maar ruilen, ik heb een redelijk strak halster nodig omdat ik nog met halster onder hoofstel rijd.
Een hoofdstel met lage neusriem kopen is een crime. Bij Divoza hadden ze alleen Pagony, die vond ik te stug leer hebben. Gevraagd of Kieffer besteld kon worden. Nou dat kon, als ik heeeeeeeeel veel geduld had. Kieffer is echt een lousy leverancier zeiden ze en het kon wel een paar maandjes duren. Nou doei, daar wacht ik niet op. Volgende winkel, Hippo, heb ik bovenstaand hoofdstel gekocht van BR. In maat Cob hadden ze welgeteld 1 hoofdstel met lage neusriem liggen

.
Rijden ging echt super

. Reed alleen in de binnenbak. Opstijgen lukt niet alleen, dan is ze nog te druk. Mijn instructrice helpt mij er even op en dan red ik me wel. Stappen in het begin ging ook heel snel. En dit was de 2e keer in de binnenbak, maar de uitgang weten ze feilloos te vinden. Daar kun je of snel op af willen, of bij stil willen staan. Heb een klein half uurtje wat gedaan, meest stap en paar rondjes draf op de hoefslag linksom en paar rechtsom en keertje halthouden. Ze is tot nu toe toch braaf, bijna verdacht haha. En ze draaft heeel lekker soepel.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!