Dat is nu het probleem. Nisko staat op een kale weide, wat heel goed voor haar is. Per dag, of per 2 dagen komt er een meter gras bij. Maar met 4 paarden is dat zo op. En nu zie ik na een krappe week dat Nisko bij de flanken echt al duidelijk aan het invallen is

. Kijk, ze moet niet dichtgroeien, dat is niet goed, maar afvallen hoeft ook niet, ze was al niet te dik.
Op stal kreeg ze altijd 2 flinke porties kuil. Nu heeft ze dus matig gras, maar dat beetje gras alleen lijkt niet genoeg. Mijn Fjord groeit blijkbaar echt niet van de lucht, heeft ze trouwens ook nooit gedaan. Er moest altijd al vrij veel in.
Maar de hamvraag, wat kan ik nu het beste doen. Ik wil wel iets brok gaan bijvoeren, maar niet te veel. Dalijk is toch bevangen (hoewel ze nooit last heeft gehad toen ze een kilo per dag kreeg). Ik zelf dacht per dag een halve maatbeker brok bij en een redelijke portie hooi.
Andere suggesties welkom!

Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!