Marga blijft!!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Ivonne

Marga blijft!!

Bericht door Ivonne » do 17 mei 2007, 17:58

Deze week besloten dat Marga in Drenthe blijft. Ik ga haar kopen van Claudia, ondanks dat ze nog steeds behoorlijk druk is. Ik gok erop dat ze moet wennen aan de nieuwe wei, stal, vriendjes, baasjes en omgeving. Ze krijgt steeds meer rustige momenten. Op stal en in de wei is ze superlief en ook heel relaxed, maar onder het zadel maakt ze zich nogal eens druk (om niks :\ ) Zondag met haar op hol gegaan, door een paar rotkoeien }-o . Marga was er al een poosje bang voor, ze staan nogal een stukje hoger dan de weg op een dijkje, het zijn er 20, en ze zijn heel jolig, rennen met je mee. Ze kunnen over een traject van wel 300 meter met je meerennen langs de weg. Ik ging er elke keer met Marga langs, zodat ze eraan kon wennen. Diëgo mee, want die is nérgens bang voor, alleen voor (zelfs stilstaande) betonmolens. Zondag ging het super, Marga keek alleen met een scheef oogje naar de koeien, poepte niet van de stress, snurkte niet, liep braaf door achter Diëgo aan. De koeien staan nu wat langer in de wei en rennen niet meer met elk paard mee. Maar tóch kwamen ze er ineens weer aanrennen. Ineens spuit Diëgo er vandoor (já, Diëgo......) Marga mee natuurlijk. Heel jammer, want ze was er nu net niet zo bang meer voor. Volgende keer vindt ze het natuurlijk weer eng, want als zélfs Diëgo het eng vindt, dan zal het ook wel echt dóódeng zijn :))
Maar ik vertrouw erop dat alles goed komt. Ik heb er meteen een nieuw zadel bij gekocht, na een week testen. De Cheyenne, boomloos dus! Heerlijk, ik reed altijd al erg graag zonder zadel, dit zadel zit echt héérlijk!

Hier nog even een fotootje van een relaxte Marga in de wei
Afbeelding

Ik was even met Jackie het veld in geweest, had daar 2 reeën gezien, dus ik toen ik thuis kwam op de fiets, telelens mee:
Afbeelding
Ze hoorde me helaas aankomen natuurlijk, en ik kon nog net deze foto schieten voordat ze in het hoge gras verdwenen.

De 3 musketiers keken me aan of ze nooit een fietsende fotograaf hadden gezien:
Afbeelding
Jackie staat er niet op, die stond te slapen in een hoekje, moe van het wandelen. Ze waren vanmorgen ook allemaal erg voreg wakker. We gingen dauwtrappen van de fotoclub, om 5 uur bij ons op de deel verzamelen. Ponie's waren nog erg duf toen :D
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Ginny18
Contacteer:

Bericht door Ginny18 » do 17 mei 2007, 18:14

wat een super leuke koppie heeft ze!
Banshee: Z2 + 5 Must be Magic: M1 + 20, Charlie Brown: L2 + 2, en B springen met Lotte + 15
Banshees website: http://www.ginnyenbanshee.nl
lauraatje

Bericht door lauraatje » do 17 mei 2007, 18:21

Gefeliciteerd dan maar met jullie nieuwe knappe dame :D Ze heeft een super plekje gevonden bij jullie :j
Claudje

Bericht door Claudje » do 17 mei 2007, 19:26

Aaah, mijn lievie :L Ik weet zeker dat het goed komt, ik kom je af en toe wel even helpen om Marga weer zo te krijgen zoals ze bij ons was :j Rrreeelllaaaaaxxxxxttt :Z :D
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Charret

Bericht door Charret » do 17 mei 2007, 20:15

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met haar!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Senna&Cajra

Bericht door Senna&Cajra » vr 18 mei 2007, 06:29

Het ene paard heeft wat meer tijd nodig dan het andere. Komt vast wel goed.
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » vr 18 mei 2007, 07:21

Oh wat herkenbaar. Hier ook een staan die geheid op de kletter zou gaan (doet ze bij meerennende paarden, schapen, koeien, geiten, whatever). Heb het nu dusdanig onder controle dat als ik zelf maar blijf ontspannen (en dus met zit doorgeef dat er echt niks is om voor te vluchten) en 'nee' zeg, dat ze argwanend bij me blijft...

Maar wel onwijs leuk dat je Marga overneemt, gefeliciteerd! En wat een mooi geschoten foto van die reeen.
Geluk is de vrucht van intens werk
mariën
Contacteer:

Bericht door mariën » vr 18 mei 2007, 08:12

Gefeliciteerd hoor!

Marga heeft zo te horen wel een super plekje gekregen
Maurits & Pleuni
Anna

Bericht door Anna » vr 18 mei 2007, 23:02

Gefeliciteerd met de aankoop van deze geweldige fjord het is echt een plaatje hoor
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Plaats reactie