bit

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Erika

Bericht door Erika » zo 06 mei 2007, 14:02

Dubbelgebroken bitje, Vjesta reageerde daar goed op en ik hoop Brechje straks ook. De fries die momenteel bij ons staat vindt het ook prettig, enkelgebroken had ik eerst maar dat vondt ze duidelijk niet prettig.
Jilly

Bericht door Jilly » zo 06 mei 2007, 15:11

Ik ben met Alm begonnen met Thiedemann, hij was best vervelend en had jarenlang alleen maar af en toe voor de kar gelopen. Maar na een tijdje merkte ik dat hij gewoon vervelend deed door het bit. Ben dan overgeschakeld op een enkelgebroken bustrens, daar liep hij eerst gewoon door, maar hij nam het goed in, dus heb toch doorgezet. En na een tijdje luisterde hij ook heel goed daarnaar.

Sinds de verkoop van Bidonja heb ik voor Alm haar bit gebruikt, een dubbelgebr. watertrens. Dit neemt hij nog veel gemakkelijker aan en is heel braaf.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
claudia

Bericht door claudia » zo 06 mei 2007, 17:13

Marijke&Rosco schreef:Ik ben begonnen met een dubbelgebroken K&K Aurigan africhtingstrens met bol tussenstukje en daar rij ik nog steeds mee.
Hier rij ik ook altijd mee, zowel de hengsten als de merrie´s en ruinen.
Met inrijden krijgen ze dit in en als alles normaal verloopt dan blijven ze daar gewoon op lopen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Yael

Bericht door Yael » zo 06 mei 2007, 17:32

Ik ben begonnen met een Dubbel gebroken watertrensje.
En daar rijd ik nog steeds mee.
Mindy!

Bericht door Mindy! » zo 06 mei 2007, 18:22

Op het moment rij ik met een enkel gebroken watertrens met rubber eroomheen met een lekker appelsmaakje :D Ze loopt er super op ookal heb ik nog niet met een ander bitje gereden!
Mindy mijn super leerpony!
♥ Mindy: M1 + 4 ♥
saskia
Moderator

Bericht door saskia » zo 06 mei 2007, 18:38

Ik heb vanaf dag 1 met dubbelgebroken gereden. Ik heb ook een enkelgebroken bitje en ik merk eigenlijk weinig verschil :)
Ik zoek een woord, een heel nieuw woord.
Een woord dat niemand kent.
Ik zoek een woord dat wil zeggen
Dat jij de liefste bent!
:L SJORSJE :L
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 07 mei 2007, 12:55

Ik ben begonnen met een enkelgebroken bustrensje... en rijd al jaren met een K&K Ultra Conrad (met aurigan).
Ellebel schreef:
Charret schreef:Ik heb voor Alies een dubbelgebroken bit van HH geloof ik. Vrij ligt en niet té dik, bol tussenstukje en het bit zelf heeft aurigan erin en de ringen zijn gewoon zilverkleurig.
Dat is geen aurigan, daar heeft aurigan namelijk patent op. Gewoon koper dus ;). Zit ook even flink verschilletje in prijs.
Weet wel dat HH een keer het patent heeft geschonden :? maar weet niet in hoeverre. Ze hebben die bitten ook uit de verkoop en productie moeten halen.
Plaats reactie