bit
Ik ben met Alm begonnen met Thiedemann, hij was best vervelend en had jarenlang alleen maar af en toe voor de kar gelopen. Maar na een tijdje merkte ik dat hij gewoon vervelend deed door het bit. Ben dan overgeschakeld op een enkelgebroken bustrens, daar liep hij eerst gewoon door, maar hij nam het goed in, dus heb toch doorgezet. En na een tijdje luisterde hij ook heel goed daarnaar.
Sinds de verkoop van Bidonja heb ik voor Alm haar bit gebruikt, een dubbelgebr. watertrens. Dit neemt hij nog veel gemakkelijker aan en is heel braaf.
Sinds de verkoop van Bidonja heb ik voor Alm haar bit gebruikt, een dubbelgebr. watertrens. Dit neemt hij nog veel gemakkelijker aan en is heel braaf.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
Hier rij ik ook altijd mee, zowel de hengsten als de merrie´s en ruinen.Marijke&Rosco schreef:Ik ben begonnen met een dubbelgebroken K&K Aurigan africhtingstrens met bol tussenstukje en daar rij ik nog steeds mee.
Met inrijden krijgen ze dit in en als alles normaal verloopt dan blijven ze daar gewoon op lopen.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
- Janine
- Moderator
- Contacteer:
Ik ben begonnen met een enkelgebroken bustrensje... en rijd al jaren met een K&K Ultra Conrad (met aurigan).
maar weet niet in hoeverre. Ze hebben die bitten ook uit de verkoop en productie moeten halen.
Weet wel dat HH een keer het patent heeft geschondenEllebel schreef:Dat is geen aurigan, daar heeft aurigan namelijk patent op. Gewoon koper dusCharret schreef:Ik heb voor Alies een dubbelgebroken bit van HH geloof ik. Vrij ligt en niet té dik, bol tussenstukje en het bit zelf heeft aurigan erin en de ringen zijn gewoon zilverkleurig.. Zit ook even flink verschilletje in prijs.