Terug van weg geweest

Hier kun je lekker over deze gele monsters kletsen.
Plaats reactie
Hedwig

Terug van weg geweest

Bericht door Hedwig » ma 30 apr 2007, 15:01

Hoi hoi Allemaal :wave:

Ik ben hier een lange tijd niet meer geweest zeg :o Natuurlijk las ik nog wel mee, maar antwoorden deed ik niet meer echt. In de tussen tijd is er best veel gebeurd met mij en Yinka.

Ik zal het even in het kort vertellen.

Het ging al een lange tijd niet echt goed met rijden op Yinka. Koppig zijn, bit vast pakken en zich sterk maken. Typisch fjord O:) Natuurlijk had ik afentoe een dipje met Yinka omdat het niet lukte. Dus reed ik veel buitenritjes zodat Yinka en ik ook leuke dingen deden, maar begin April was het echt raak :n
Ik ging met haar in het weiland rijden, omdat ik op dat moment geen bak tot mijn beschikking had. In het begin deed ze dingen best braaf en liep ze lekker door :) Ik genoot er van. Maar opeens ging het knopje om. ik wil de een bocht maken in draf. Toen pakte ze het bit vast en is ze ervandoor gegaan. In loeiharde galop zo door het weiland heen. En ik had geen controle meer. Ik zat daarna gewoon te janken op Yinka ;( Het kon gewoon niet goed gaan. In de dagen daarna ging ik niet meer rijden. Ik had geen zin meer, ik vermijden het. Mijn hele omgeving merkte het...

Dus hebben we een stap genomen.We hebben een afspraak gemaakt met José van www.staldolfing.nl om een keer daar te komen kijken. Op een zaterdagmiddag zijn we daar na toe gegaan. Ik & Mijn ouders. Het was erg gezellig daar en we hebben een hele rondleiding gekregen langs alle fjorden, wat erg mooi en leuk was :) José en Jan gaven ons zo goed gevoel dat Yinka een week later naar hun zou gaan om opnieuw worden te beleerd voor in de bak. :) Dus Yinka staat daar nu ruim een week. Volgens José vind ze het wel leuk daar en met rijden is ze ook wel braaf, maar heeft ook al haar streken laten zien }-) In deze week ga ik daar naar toe om op Yinka te rijden en om tips te krijgen :D heb er al heel veel zin in!

Dus dit was even het verhaal hoe het met Yinka & Mij gaat op dit moment.

Owja ik heb wel les met Yinka, maar dat is tijdelijk gestopt omdat mijn instructrice zwanger was. Ik wil zo snel mogelijk weer beginnen met lessen.
Yinka ( Blinken x Arin) :+:
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » ma 30 apr 2007, 15:04

Ik vind het echt super dat je iemand erbij haalt en niet zelf gaat zitten modderen! Succes!
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
lauraatje

Bericht door lauraatje » ma 30 apr 2007, 16:05

Welcome back :D En zeker goed dat je hulp hebt nu :j
Esther

Bericht door Esther » ma 30 apr 2007, 17:49

He, leuk om weer eens van Yinka te horen.. Goed van je dat je hulp hebt gezocht, je leest zo vak dat mensen aan gaan zitten modderen en bij Jan en José staat ze heel goed.. Ik heb mijn Fjord Tea van hun gekocht..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Claudje

Bericht door Claudje » ma 30 apr 2007, 18:45

Ze staat er lekker bij hoor, heb haar gisteren nog gezien :D
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Hedwig

Bericht door Hedwig » ma 30 apr 2007, 18:51

@ Esther, Ja ik heb zelfs nog een nakomeling gezien van Tea :D Ze leek heel erg op Tea. Jan ging haar opjagen op haar gangen te laten zien hihihi :P

@ Claudia, wat leuk dat je haar gezien hebt :P
Yinka ( Blinken x Arin) :+:
Leentje

Bericht door Leentje » di 01 mei 2007, 08:29

idd,goed van je,dat je hulp zoekt.
en nog beter dat je eerst samen aan de slag gaat,voordat je er weer zelf thuis tegen aan gaat,sucses!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Esther

Bericht door Esther » di 01 mei 2007, 13:02

Ik ga nu zeker binnenkort een keer naar Claudia, want ik ben wel benieuwd naar Blossem!! Heb haar al eens op de keuring gezien, maar dat is toch anders..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Plaats reactie