Hoi hoi Allemaal
Ik ben hier een lange tijd niet meer geweest zeg

Natuurlijk las ik nog wel mee, maar antwoorden deed ik niet meer echt. In de tussen tijd is er best veel gebeurd met mij en Yinka.
Ik zal het even in het kort vertellen.
Het ging al een lange tijd niet echt goed met rijden op Yinka. Koppig zijn, bit vast pakken en zich sterk maken. Typisch fjord

Natuurlijk had ik afentoe een dipje met Yinka omdat het niet lukte. Dus reed ik veel buitenritjes zodat Yinka en ik ook leuke dingen deden, maar begin April was het echt raak
Ik ging met haar in het weiland rijden, omdat ik op dat moment geen bak tot mijn beschikking had. In het begin deed ze dingen best braaf en liep ze lekker door

Ik genoot er van. Maar opeens ging het knopje om. ik wil de een bocht maken in draf. Toen pakte ze het bit vast en is ze ervandoor gegaan. In loeiharde galop zo door het weiland heen. En ik had geen controle meer. Ik zat daarna gewoon te janken op Yinka

Het kon gewoon niet goed gaan. In de dagen daarna ging ik niet meer rijden. Ik had geen zin meer, ik vermijden het. Mijn hele omgeving merkte het...
Dus hebben we een stap genomen.We hebben een afspraak gemaakt met José van
www.staldolfing.nl om een keer daar te komen kijken. Op een zaterdagmiddag zijn we daar na toe gegaan. Ik & Mijn ouders. Het was erg gezellig daar en we hebben een hele rondleiding gekregen langs alle fjorden, wat erg mooi en leuk was

José en Jan gaven ons zo goed gevoel dat Yinka een week later naar hun zou gaan om opnieuw worden te beleerd voor in de bak.

Dus Yinka staat daar nu ruim een week. Volgens José vind ze het wel leuk daar en met rijden is ze ook wel braaf, maar heeft ook al haar streken laten zien

In deze week ga ik daar naar toe om op Yinka te rijden en om tips te krijgen

heb er al heel veel zin in!
Dus dit was even het verhaal hoe het met Yinka & Mij gaat op dit moment.
Owja ik heb wel les met Yinka, maar dat is tijdelijk gestopt omdat mijn instructrice zwanger was. Ik wil zo snel mogelijk weer beginnen met lessen.