Kwam ze nog met een echte vlaai aanzetten ook

Zo in de wind was het toch wel koud, dus klapstoeltjes erbij gehaald en even lekker in de zon gezeten. Da's nou fijn van een grote schuur, die houdt de wind goed tegen. Eigenaar kwam nog langs met een koppie thee en een eierkoek

Toen ging ik heel dapper in mijn eentje Karlien en Woudina ophalen. Ze hadden net een stukje gras erbij gekregen en Woudina was al wat over-enthousiast aan het huppelen. Douwina en Wendy hadden gehoopt even flink te kunnen lachen, maar ik had Woudina zomaar te pakken. Braaf paard! En Karlien maakt het uiteraard niks uit. Karlientje wordt trouwens dík, allemachtig!!! Zit echt een enorme ronding in, wordt een groot veulen denk ik...
Na het borstelen en opzadelen eerst even wat rondjes in de bak gereden, zodat Wendy even aan Karlien kon wennen. Het ritje ging super!!! Woudina was ook erg braaf, wel veel kijken maar niet 1x op de rem. Ik heb ook mooi het wijken uitgeprobeerd, dankzij 2 stapels stenen en een enorme container. Ze ging er verder wel super langs. Op het laatst ook nog even een galopje op het zandpad gedaan. Dat was wel grappig, ik zei net tegen Wendy dat ik alvast ging galopperen, en toen was Karlientje al weg...die heeft het gewoon door

Paardjes maar even in de bak geparkeerd zodat wij wat konden eten. Woudina viel bijna in slaap hihi... Toen kwam 'de grote operatie'

Eenmaal thuis kwam het laatste, toch ook niet onbelangrijk... Annelisa moest bij Woudina en Ylirjana het land in. Ik denk niet dat ik mijn botsing met Woudina haar achterhoeven nog eens uit hoef te leggen?

Toen we thuis kwamen was het alweer half 4 (we waren om half 11 naar de paarden gegaan). De tijd vliegt