Let's party!

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Mir

Let's party!

Bericht door Mir » wo 21 feb 2007, 17:37

Je hebt allemaal wel eens zo'n dag dat je denkt: dit gaat niet mijn dag worden....
Vanmiddag was ik in de supermarkt al over een paar mensen gestruikeld, liet dingen uit mijn handen vallen en vergat de helft van de boodschappen en toen kreeg ik al zo zachtjes aan het vermoeden dat deze middag het niet helemaal werd...
's Middags zou ik Tim doen. Het regende en miezerde en ik zat te wachten tot het droog werd. Dat werd natuurlijk lang wachten dus met goede moed heb ik besloten dat je vast wel een positieve draai kunt geven aan "je dag niet hebben" O:) .
Dus vol goede moed naar stal en toen ik uit de auto stapte.. was het droog! Ik spulletjes van Tim gepakt,zijn stal in om zijn deken af te doen en ik had even ruzie met een gesp. Al goed, die kreeg ik los, ik haalde de deken van Tims en rug en toen dacht Tim : Dan ga ik vast maar! Ik heb nog een halfslachtige poging gedaan om zijn staart vast te houden maar dat hielp ook niet echt en Tim liep verder en verder. Afsnijden ging niet, alleen maar vertwijfeld er achteraan lopen en hopen dat alles goed zou komen. Gelukkig kon meneer niet van het erf af. Hij kon wel een zeer mooi met jonge grasjes bezaaid weiland op. Dat kan in stap, in draf maar natuurlijk ook op zijn allerhardst. Ziet u het voor zich? Mooi weiland met dravend paard en Mir tot haar knieën in de blub? En toen... toen zag Tim Tina (ja stel je de pruik van Tina Turner voor maar dan op venijnige pootjes). Snap niet dat hij dat 90 cm wandelende slechte humeur aantrekkelijk vindt maar het zij zo. Vervolgens met zijn tweeën in woeste galop door het maagdelijke zeer drassige weiland en toen floepte Tina onder de draad naar veiliger oorden _-:( ! Tim over de piss, scheurde heen en weer, weiland uit en de bak in (bij een tot die tijd waarschijnlijk gniffelende ruiter) en heeft daar nog een showtje gegeven. Uiteindelijk, met de modder achter mijn oren, kreeg ik meneer *blik op onschuldig* te pakken. Ik heb hem gepoetst en gezadeld, ben gaan rijden en jawel... het begon te regenen en niet te weinig ook :( ! Ik heb een half uur volgehouden, daarna de boel verzorgd en het opgegeven, aan een slechte dag een positieve draai geven valt nou eenmaal niet mee!
yvette

Bericht door yvette » wo 21 feb 2007, 17:48

Jij had echt je dag niet he?
Daar is maar 1 oplossing voor: onder de dekens en het de volgende dag weer proberen :D
Al had ik best graag de actie van Tim willen zien... 8)7 }-)
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Anna

Bericht door Anna » wo 21 feb 2007, 17:49

Tja soms heb je van die dagen ik ken dit
Op 21 april om 21.00 uur is FUGO geboren
Afbeelding
Mir

Bericht door Mir » wo 21 feb 2007, 18:10

yvette schreef:Al had ik best graag de actie van Tim willen zien... 8)7 }-)
Die was ook zeer zeker de moeite waard, zelfs terwijl ik hem stond uit te schelden voor alle lelijke dingen die ik kon verzinnen, had ik toch wel bewondering voor zijn showtje.... maar dat mag Tim nooit horen natuurlijk!
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » wo 21 feb 2007, 18:38

whahha, oh sorry Mir je vertelde het zo dat ik het echt precies voor me zag hoe Tim dat eventjes geflikt had kan me nog herinneren hoe ze mij een keer met zn allen het land uit gepeerd zijn, naar een ander land, en nóg een ander land, en weer een ander land...pfff...en daarna maar doen alsof ze het doodnormaal vonden...en ik maar lopen!

Maar je had inderdaad je dag niet nee.
Geluk is de vrucht van intens werk
Charret

Bericht door Charret » do 22 feb 2007, 06:01

Hahaha,
90 cm wandelende slechte humeur
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Leentje

Bericht door Leentje » do 22 feb 2007, 06:57

prachtig verhaal!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Marijke_

Bericht door Marijke_ » do 22 feb 2007, 07:29

Ik zie het ook zo voor me! Tim heeft zijn beweging in ieder geval weer gehad (is toch nog iets positiefs :)* ). Ik heb ook regelmatig van die dagen, meestal maandagen, dan is de zwaartekracht me ook niet goed gezind...dan valt alles. Dat heb je dan voorlopig weer even gehad :D .
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
Ellebel

Bericht door Ellebel » do 22 feb 2007, 10:27

*Zucht* waar is het toch misgegaan in de opvoeding :D

Heb wel heel erg om jullie moeten lachen. Ergens begrijp ik hem ook wel, de winterperiode is ook maar saai voor hem bak-paddock-stal.

Wel jammer dat er zo'n bravert in de bak reed toen Tim binnen kwam in polonaise. Ik had wel een favorietje om de stuipen op het lijf te jagen :D :D
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » do 22 feb 2007, 13:01

oeps... het beste wat je kunt doen, zo snel mogelijk in bed, oogjes dicht en pas weer open doen als deze dag voor bij is ;)
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » do 22 feb 2007, 16:06

:D Goh lull*g voor je Mir ;) O:)

*lacht zich stikum helemaal ziek :D *
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Lies

Bericht door Lies » vr 23 feb 2007, 17:52

Wat een superomschrijving voor een shetlander, die gaan we gebruiken :D

Maar inderdaad, echt je dag niet.. en het gekke is, tenminste bij mij, als ik wel m'n dag heb kan ik om dit soort situaties zelfs nog wel een beetje lachen..
Don't believe everything you think
Plaats reactie