Het was voor mij echt afzien dit keer. In het begin was Woudina zó stug. Het duurde vrij lang voordat ze een beetje los was. Maar er zaten toch fijne stukjes tussen.
Mijn grootste minpunt blijft mijn linkerhand

Woudina worstelt nog erg met de aanleuning, dit kun je op de foto's ook wel zien. Of te kort in de hals, of te diep, of of of.... Is natuurlijk ook geen drama, aangezien we nu nauwelijks fatsoenlijk kunnen dressuren. Maar het is zeker een punt waar ik aan wil werken later.
Overigens had ze vandaag ook besloten m'n rechterbeen maar te negeren. Is ze niet mee weg gekomen

Maargoed, er zaten ook momenten bij dat ze echt fijn aanvoelde. Dat geeft mij weer genoeg bevestiging. En ik heb genoeg dingen gezien waar we straks mee aan het werk kunnen

Gister trouwens een nieuw dekje gekocht...staat het haar niet geweldig?
(er zitten btw geen stapfoto's bij omdat mijn zus die van mij niet hoefde te maken, ze had al moeite genoeg met de camera

#5 Hier steek ik m'n binnenhand dus naar voren

#6 Ook zoiets, normaal kijk ik altijd naar beneden (foei) maar op deze foto niet! Ik kan het wel

#8 Te diep...

#11 Galopje

#12 Dit vind ik een mooi plaatje.

#14 Ook niet verkeerd

Oei oude gewoonte....heb het redelijk onder controle maar soms

Ik zit er soms wel eens wat suf op, maar mijn houding is wel véél erger geweest. Ben vooral tevreden over mijn beenhouding, daar heb ik onwijs veel moeite mee gehad.