Hoi allemaal. Ik ben nieuw op dit forum en zal hier mezelf en mijn paardjes even voorstellen. Ik ben Ivonne, woon samen met Jan Willem in Eexterzandvoort (Drenthe). Wij hebben 3 paarden en binnenkort komt Marga (kennen jullie allemaal van Claudia, Ullwinn en Caylinn Mae) hier waarschijnlijk ook heen. Als eerste wil ik voorstellen Jackie (of eigenlijk Jackson, maar dat weet ie zelf niet eens

) Hij is geboren in 1974 en wordt dus in April 33 jaar. Tot vorig zomer reed ik nog op hem, zonder zadel, rondje door het bos stappen. Maar hij struikelt nu wel erg vaak, en dat vind ik te gevaarlijk. Hij is verder nog erg kwiek, alleen laat zijn gebit hem wat in de steek. Ik heb hem al 21 jaar, hij is mijn maatje. Op de Zuidlaardermarkt heb ik bijna 17 jaar geleden een fjordenveulen gekocht, Diëgo Maradona. Er zat geen papier bij, hij is als veulen niet naar de keuring geweest, omdat de fokker net overleden was en zijn vrouw had er geen zin in. Ik kreeg wel het dekbewijs erbij. Ik heb contact gezocht met de vrouw van de fokker, mevr. Groen uit Wilhelminaoord. Zij vertelde me dat Diëgo een Toddy was. Zijn echt naam was Koddy..... Zijn moeder is Heidy (mv Brusvein), bij de Limburgse lezers van dit forum vast wel bekend. Ik heb Heidy ook eens in het echt gezien, met Anne, Mieke en Janny. Heb er toen nog een bosrit op gemaakt, was erg leuk. Diëgo zit inmiddels in het hulpstamboek en is in 2005 kampioen geworden bij de ruinen op de keuring in Onstwedde, was ik erg trots op

. Diëgo is van het ouderwetse type, hij is 1.50 groot en vrij grof. Hij lijkt veel op zijn vader. Hij is zeer veelzijdig, kan dressuren, springen, vuurspringen, in het één-span en 2-span. Doordat ik wat handicaps heb overgehouden aan een ernstig auto-ongeluk in 2001 kan ik hem onder het zadel niet meer aan. Mennen gaat nog prima, maar rijden lukt niet. Zolang ik blijf stappen is er niks aan de hand, maar in draf en galop kan hij een draak zijn
Sinds vorig zomer hebben we nog Baranna, een KWPN veulen. Die is van mijn vriend.
In November 2006 hebben we helaas onze New Forest pony Silver in moeten laten slapen. Ze was zó erg hoefbevangen, het hoefbeentje was gekanteld. We hebben echt álles geprobeerd, maar helaas, het mocht niet baten.
Verder hebben we nog een hond, 3 katten, 2 konijnen en veel kippen.
Hier een foto van Diëgo, hij is hier wel wat aan de dikke kant, maar dat is 's zomers een groot probleem. Jackie móet in het dikke gras, omdat hij nauwlijks hooi kan eten ivm zijn gebit. En Jackie en Diëgo kunnen echt niet zonder elkaar, dus moet Diëgo wel bij hem in de wei. Jackie en Diëgo uit elkaar houden zou Jackie's dood betekenen, die 2 zijn kop en kont, daar komt niemand tussen (ook Marga niet, haha).

[/img]
Hier nog één van hem in de sneeuw, hij vindt het prachtig in de sneeuw

[/img]
Hier mijn oude Jackie. Hier is hij 32 jaar. Hij is vreselijk grijs, maar verder doet hij het nog goed
Dit is Baranna, een KWPN-er. Hier loopt ze op de nationale veulenkeuring in Ermelo.
[/img]
Dit is Silver, helaas overleden. Ze was een lieve pony....
Tot slot mijn lieve hondje Mischa......als je haar ziet zal je snappen waarom mijn gebruikersnaam LOVEmischa is.....
[/img]