Ze was 's morgens naar de wei gegaan om de poezen los te laten en toen ze bij het hek kwam en de paardjes wat lekkers had gegeven, beet Vera haar ineens in haar hand. Zomaar zonder reden, ze had het lekkers nog in haar mond en Jozette legde haar hand op het hek om de ketting los te maken en ineens hap en ook niet los willen laten

Vera was gisteren ook vreselijk sjagerijnig, ze draaide ook haar kont naar Jozette en Exel had het ook zwaar te verduren bij haar.
Kijk Exel heeft nog weleens streken, dat ie hapt en dan moet je hem even goed aanpakken, maar die bijt niet door ofzo. Maar Vera??????

Ze was echt verschrikkelijk sjagerijnig, liep met haar oren continue in haar nek en was echt niet te genieten.
Nou denken wij zelf aan 3 opties, welke het is weten we niet, ze was vandaag weer gewoon heel erg lief.
Maar optie 1 zou kunnen zijn dat in het natuurgebied de paarden terug zijn en daar loopt een hengst bij, ze was niet hengstig (tenminste niet wat ik heb kunnen merken). Maar het kan zijn dat ze daar wat van slag van was, vandaag zag ik de paarden niet.
Optie 2 zou kunnen zijn dat ze gewoon het slechte weer in haar bolletje heeft, want verleden week met die storm was ze ook al zo sjaggie.
Optie 3 zou kunnen zijn dat er 's nachts onverlaten in de wei zijn geweest. Momenteel worden hier in de omgeving heel veel zadels gestolen en het kan zijn dat ze bij ons zijn komen neuzen. Hadden ze pech, want ik heb al mijn spullen thuis liggen.