Ik dacht laat ik weer es een verhaaltje doen.

Afgelopen week een aantal keren gereden, wel telkens naar de manege, want het weer was nou niet bepaald lekker.
Maar Pino zet zoals altijd zijn beste beentje voor in de binnenbak, en zeker als er ook nog andere paarden zijn.
Ik weet het nu zeker, ik ga half april meedoen met de onderlinge wedstrijden hier, en bij toeval zal het direct het clubkampioenschap zijn.

Dus ik oefen telkens wat stukjes uit de proeven die ik effe doornam met een vriendin.Ik had eigenlijk in de planning om wat prive lessen te nemen, maar het meisje wat ik zou vragen brak haar neus bij een val van een paard, en dus hebben we nog steeds geen les gehad. Maar misschien is op eigen kracht eerst es wat laten zien, wel zo leuk.
Ik ben wedstrijd kleding aan het verzamelen.Tweedehands hoor,das wel duur genoeg.
Verder hebben Pino en de kleintjes het wel lekker hier achter het huis,ik tref ze regelmatig alle drie liggend aan in de stallen,en nu met het slechte weer knuffelen we wat af.
O ja, a.s. donderdag ga ik Ineke halen uit stadskanaal,(brittlover).
Eerst drink ik bij haar een bakkie en dan neem ik dr mee naar hier en gaan we smiddags op Pino rijden.De volgende keer gaan we dan naar Britt.
Ik doe eind deze week wel een verslagje.
groetjes allemaal.karin en Pino, en de rest.