frisse Pino

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
pinokkio

frisse Pino

Bericht door pinokkio » zo 28 jan 2007, 17:02

Hallo allemaal,
Ik dacht laat ik weer es een verhaaltje doen. :D
Afgelopen week een aantal keren gereden, wel telkens naar de manege, want het weer was nou niet bepaald lekker.
Maar Pino zet zoals altijd zijn beste beentje voor in de binnenbak, en zeker als er ook nog andere paarden zijn.
Ik weet het nu zeker, ik ga half april meedoen met de onderlinge wedstrijden hier, en bij toeval zal het direct het clubkampioenschap zijn. :o
Dus ik oefen telkens wat stukjes uit de proeven die ik effe doornam met een vriendin.Ik had eigenlijk in de planning om wat prive lessen te nemen, maar het meisje wat ik zou vragen brak haar neus bij een val van een paard, en dus hebben we nog steeds geen les gehad. Maar misschien is op eigen kracht eerst es wat laten zien, wel zo leuk.
Ik ben wedstrijd kleding aan het verzamelen.Tweedehands hoor,das wel duur genoeg.
Verder hebben Pino en de kleintjes het wel lekker hier achter het huis,ik tref ze regelmatig alle drie liggend aan in de stallen,en nu met het slechte weer knuffelen we wat af.
O ja, a.s. donderdag ga ik Ineke halen uit stadskanaal,(brittlover).
Eerst drink ik bij haar een bakkie en dan neem ik dr mee naar hier en gaan we smiddags op Pino rijden.De volgende keer gaan we dan naar Britt.
Ik doe eind deze week wel een verslagje.
groetjes allemaal.karin en Pino, en de rest.
en toen kwam pino en scheen de zon in mijn hart.
Mir

Bericht door Mir » zo 28 jan 2007, 17:41

Haha al die fjordencontacten zijn wel gezellig! Leuk dat het zo goed gaat met Pino en jou. Zou ook leuk zijn als je les kan krijgen op den duur, biedt toch altijd wel wat extra's. Dus binnenkort nog een fjordje op wedstrijd, stoer hoor!
siets
Contacteer:

Bericht door siets » zo 28 jan 2007, 18:10

Wedstrijdkleding is inderdaad al duur genoeg :j. Succes hoor met de westrijdjes! Wel foto's plaatsen natuurlijk. En veel plezier van de week met brittlover!
Dag lieve, lieve Trix... ;(
Charret

Bericht door Charret » zo 28 jan 2007, 18:34

Wat leuk! Heel veel succes ermee.
Maaruh waar blijven de lang verwachtte foto's?! Ben benieuwd hoe jullie er in tenue uitzien! :D
Liefde is..Alies Dragan Jouke
claudia

Bericht door claudia » zo 28 jan 2007, 18:37

Hey Karin,

Wat goed dat Pino de "wedstrijden"in gaat.
Het is altijd weer fijn om te lezen hoe goed het met jullie gaat.
(de doos staat zowat dichtgeplakt voor je klaar maar ik kom er niet aan toe om naar het postkantoor te gaan?!?!?!)

Stuur je foto's maar door naar mij dan zet ik ze er wel op.
Alco, voor altijd in mijn hart!!(18 juli 2011)
Zortin Z1 KNHS.
Guuske , uber puber!!!
Obilix 8-6-2014.
Plaats reactie