Nog 7 nachtjes....

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
DaphneT

Nog 7 nachtjes....

Bericht door DaphneT » di 02 jan 2007, 15:36

.. en dan vertrek ik voor 3,5 maand naar Ierland. Weet op dit moment niet zo goed of ik er nu een lachend of huilend smiley achter moet zetten, want is wel dubbel hoor. Ga daar een onderzoek doen vanwege mijn studie, met 300 drachtige ooien. Heel erg leuk allemaal, maar op dit moment gaat de stress wel beetje toeslaan. Moet nog zoveel regelen! Ook betreft de paarden natuurlijk. Donderdag komt de smid nog even langs, verder moeten ze nog even ontwormd en gevaccineerd worden, knip ze zondag nog even allemaal een keer (behalve Zarah natuurlijk :P) maar dan nog... Ben zo bang dat ik dingen vergeet, ook betreft hen (dus als iemand nog tips heeft, waar ik aan moet denken). Zal de paardjes ook zeker wel gaan missen denk ik, mis ik straks helemaal Paula's buikgroei. Gelukkig komt het veulen pas nadat ik terug ben, maar toch. Haha, denk de laatste tijd soms dat ik nu al heimwee heb :? Maar aan de andere kant: heb er ook zo'n zin in.
Deze week nog even stressen en veel regelen: voor school, betreft de bank (is wel zo fijn als iemand mijn rekeningen kan ondertekenen), reisverzekering, dingen die ik nog moet kopen en natuurlijk: tas inpakken. Mag eigenlijk maar 15 kilo, maar moet zoveel mee, dus denk dat ik daar wel overheen zal gaan.
Deze week nog even van mijn paardjes genieten. Ga zondag sowieso nog een lekkere lange rit met de wagen maken met Paul en dan... moet ik een hele tijd zonder ze...
Esther

Bericht door Esther » di 02 jan 2007, 15:38

Phoe, lijkt me wel moeilijk hoor, maar aan de andere kant ook wel weer supergaaf!!
Ik zou zo niets kunnen bedenken, maar bedenk ik iets dan laat ik het je nog weten.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Bella
Contacteer:

Bericht door Bella » di 02 jan 2007, 15:46

Ooh als ik dit zo hoor kan ik me compleet indenken hoe je je moet voelen nu. Maar succes en ongelofelijk veel plezier! familielid al gevraagd of ze geregeld even wat fotos digitaal toesturen van je knollies, zodat je visueel op de hoogte blijft? :P
Geluk is de vrucht van intens werk
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » di 02 jan 2007, 16:56

Phoe 3,5 maand is best lang, maar het lijkt me wel leuk om te doen zeker als het voor je studie is.
Wel jammer dat je de laatste maandjes van Paula niet kan volgen....
Veel plezier en wie weet kan je daar wel ergens een PC gebruiken om even op FW wat van je te laten horen :D
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
DaphneT

Bericht door DaphneT » di 02 jan 2007, 17:35

@ Bella: haha, ja ga mijn zus maar lief aankijken, want wil inderdaad graag foto's van mijn paardenspul :P
@ Dreeke: ja vind het zeker erg jammer betreft Paula's buik, maar aan de andere kant: heb er als ik straks terug kom weer een hoop verlos-ervaring bij :D Neem verder zelf mn laptop mee (moet namelijk ook mijn verslag schrijven), dus hoop dat ik daar internet aansluiting heb op mijn kamer en dan zal ik zeker ook af en toe op FW komen. Moet natuurlijk wel op de hoogte blijven hier :)
Wodan
Moderator

Bericht door Wodan » di 02 jan 2007, 17:45

Lijkt me een hele leuke ervaring 3.5 mnd in Ierland, maar zo'n tijd van huis is voor mij niet weg gelegd. Na 2 weken australie ben ik met heimwee en 5 kilo lichter thuis gekomen.

Jij heel veel succes en hopelijk ook veel plezier daar.
Wodan en ik M1+10
lauraatje

Bericht door lauraatje » di 02 jan 2007, 17:48

Inderdaad dubbel :j Van de ene kant een super uitdaging, maar 3,5 maand is wel erg lang zonder je paardjes... Maar het komt vast wel goed, voor je het weet ben je alweer thuis :P
Anouska

Bericht door Anouska » di 02 jan 2007, 19:38

Jeetje, wat gaat de tijd snel! Ik zou zeggen geniet ervan, ze zijn om voor je er erg in hebt (heb zelf 3 maanden in Canada gezeten 7 jaar terug). De heimwee kan ik me voorstellen dat je daar bang voor bent, had ik ook last van, ondanks dat ik bij kennissen zat.
Neem iig foto's van je paardjes mee, en laat je zus foto's maken :)* . De tips: afspraak maken voor de smid de volgende keer (of hoe je het normaal doet), ennuh.....tja, das een goede. (Ik was toen in de zomer dus lekker 24/7 buiten).Wat moet je NIET vergeten????? PASPOORT!!!!!!!!! :D
Als je kleding vergeten bent, ze hebben daar ook winkels. :+
Succes, het komt allemaal goed al denk je nu misschien van niet!
Bjørn: Orsta x Havstad x Barstad
Kampioen ruinen Beekbergen 2012
Reserve kampioen ruinen Vorden 2011

www.fitenvitaaldier.nl
Nicole
Moderator

Bericht door Nicole » wo 03 jan 2007, 16:12

Pff als ik dat zo lees, krijg ik al de kriebels, en ik hoef niet eens weg!
Heel veel succes en sterkte!
Er is geen grens aan wat we een paard kunnen leren, Er is alleen een grens aan onze intelligentie om het hem uit te leggen.
Charret

Bericht door Charret » do 04 jan 2007, 15:03

Ik weet ook niet of ik zo'n lekker gevoel zou hebben. Het lijkt me aan de ene kant helemaal geweldig en de andere kant de paardjes..zonder hun is het zo saai en leeg. Erg jammer dat je Paula d'r buikje niet kunt volgen..maar daar heb je camera's voor ;)

In ieder geval heel veel plezier toegewend!!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
miepie

Bericht door miepie » do 04 jan 2007, 16:10

Heel veel plezier in Ierland.
En voor je het weet is het weer om en kun je weer genieten van je paardjes
Yael

Bericht door Yael » do 04 jan 2007, 16:13

Heel veel plezier.
T is ook erg gaaf natuurlijk.
Maar zolang zonder je paarden lijkt mij ook niet gemakkelijk
Olijke tweeling: Ytje & Yaël :D
Marijke_

Bericht door Marijke_ » do 04 jan 2007, 18:44

Heel veel plezier daar. Nu lijkt het echt een hele lange tijd maar je zal zien dat het omvliegt. En bovendien is het natuurlijk ook een super ervaring om zoiets te kunnen doen. Hartstikke leuk en ons blijf je ook wel op de hoogte houden toch....daar hebben ze vast ook wel internet :D .
Morgan!! :L
----------------------------------------
Rosco --> *3 april 1996 / +29 juni 2010
Cratos --> *18 mei 2004 / +9 maart 2010
DaphneT

Bericht door DaphneT » vr 05 jan 2007, 10:37

Bedankt voor al jullie lieve reacties. Nog vier nachtjes op dit moment... Heb er op dit moment weer erg veel zin in :) Alleen die tas en 15 kilo :? En het is natuurlijk niet alleen zo dat ik mijn paardjes ga missen, maar vooral ook familie en vrienden. Maar goed, ook daarvoor is er gelukkig internet. Heb het helaas niet op mijn kamer, maar neem aan dat het daar op de faculteit wel aanwezig is. Hou jullie ook op de hoogte!
Plaats reactie