.. en dan vertrek ik voor 3,5 maand naar Ierland. Weet op dit moment niet zo goed of ik er nu een lachend of huilend smiley achter moet zetten, want is wel dubbel hoor. Ga daar een onderzoek doen vanwege mijn studie, met 300 drachtige ooien. Heel erg leuk allemaal, maar op dit moment gaat de stress wel beetje toeslaan. Moet nog zoveel regelen! Ook betreft de paarden natuurlijk. Donderdag komt de smid nog even langs, verder moeten ze nog even ontwormd en gevaccineerd worden, knip ze zondag nog even allemaal een keer (behalve Zarah natuurlijk

) maar dan nog... Ben zo bang dat ik dingen vergeet, ook betreft hen (dus als iemand nog tips heeft, waar ik aan moet denken). Zal de paardjes ook zeker wel gaan missen denk ik, mis ik straks helemaal Paula's buikgroei. Gelukkig komt het veulen pas nadat ik terug ben, maar toch. Haha, denk de laatste tijd soms dat ik nu al heimwee heb

Maar aan de andere kant: heb er ook zo'n zin in.
Deze week nog even stressen en veel regelen: voor school, betreft de bank (is wel zo fijn als iemand mijn rekeningen kan ondertekenen), reisverzekering, dingen die ik nog moet kopen en natuurlijk: tas inpakken. Mag eigenlijk maar 15 kilo, maar moet zoveel mee, dus denk dat ik daar wel overheen zal gaan.
Deze week nog even van mijn paardjes genieten. Ga zondag sowieso nog een lekkere lange rit met de wagen maken met Paul en dan... moet ik een hele tijd zonder ze...