Morgen ga ik ff goed m'n zadel passen zonder dekje enzo en dan komt er ook iemand kijken. Al betwijfel ik of het aan ons eigen zadel ligt... Het dochtertje van de mensen waar Sandra staat rijdt af en toe ook op haar en die heeft haar eigen zadeltje. Dat pastte op het eerste gezicht goed, maar nu denk ik toch dat die niet helemaal goed ligt. Ook omdat we ons zadel gekocht hebben toen ze weer is hersteld en ons oude zadel niet meer goed lag; dat is inmiddels al meer dan een jaar geleden en vorig jaar toen ze geschoren is had ze deze plekken niet. Morgen voordat ik ga rijden ga ik in ieder geval even goed kijken
@ Jessica: het zijn niet echt gallen, al lijkt het er wel veel op. Ze is een tijd ziek geweest en als gevolg daarvan loopt er veel vocht in de benen wat dus zichtbaar is al zijnde gallen. Het ene moment is het wat minder dan het andere, maar nu zie je het weer heel goed

Ze heeft er geen last van, loopt super en er is ook geen pijl op te trekken hoe we dat vocht weg kunnen krijgen, dus we besteden er niet meer zoveel aandacht aan. We zijn kliniek in en uit geweest, foto's gemaakt en er is niks te zien, dus zolang ze goed blijft lopen doen we er niks aan.
@ Vera: We hadden een scheerapparaat geleend van iemand, dus konden niet zelf messen kiezen. Maar idd, straks zie je het niet meer en ze staat nu toch onder een deken, dus niemand ziet er iets van