San ingeruild voor een uls

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
lauraatje

San ingeruild voor een uls

Bericht door lauraatje » ma 30 okt 2006, 12:37

Zaterdag hebben we Sandra geschoren. En ze is helemaal wit geworden := Was vorig jaar ook, maar ik vind het toch altijd weer erg leuk om te zien hoe die kleur veranderd. Ze is helemaal kaal: benen, hoofd, oren, alles eraf! En ze vond het heerlijk, ze heeft de hele tijd staan te slapen. Ideale pony :L
Het is wel een beetje streperig geworden, maar voor de eerste keer zelf scheren valt het niet tegen vind ik.

Halverwege :+
Afbeelding

Lekker kaal (en we hebben manen getrokken :)) )
Afbeelding

Op de schoft zit een hele plek witte haren... Toch maar even het zadel na laten kijken... Voor het scheren zag je er trouwens niks van :?
Afbeelding

Sexy dressuur-benen
Afbeelding
yvette

Bericht door yvette » ma 30 okt 2006, 12:42

Sexy beentjes inderdaad.
Kan wel kloppen dat je die witte plek niet in de lange vacht zag. Haren groeien van onderuit, dus dat zie je niet zo snel. Zou zeker je zadel goed nakijken (en er tot die tijd niet meer mee rijden), want het is een flinke plek.
Ze is echt netjes geschoren zo van de foto te zien...
"Het leven eindigt niet, het verandert alleen maar"
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 30 okt 2006, 13:35

Ziet er strak uit zeg!
Ik heb Rian gisteren ook weer geschoren. Maar die heeft lekkere teddy benen :j
Door langzaam met het apparaat over de lijn te gaan kun je de meeste streepjes nog weg krijgen... Bij jouw zien je ook heel veel 'kleine streepjes' hoe zeg je dat... niet die streepjes van de nieuwe scheerlijn zeg maar...
Van je zadel is idd een flinke plek!
Vera

Bericht door Vera » ma 30 okt 2006, 13:42

ziet er best wel netjes uit hoor!
en die sexy benen...... wow!

en ik denk dat je fijnere messen moet nemen om die streepjes niet te krijgen (wat janine ook al bedoelde) aan de andere kant over 2 weken zie je er niets meer van.
Muis Keurmerrie!
Mama van: Wilmar-Ymke-Zizzle-Dewi-Fayah-Guuske-Haribo
jessica
Contacteer:

Bericht door jessica » ma 30 okt 2006, 13:52

Mooi hoor, ziet er weer netjes uit! :j
Oh, ik kan niet meer wachten tot het weekend is! O:) Dan gaat Pris ook weer helemaal kaal!
Ze heeft ook gallen op d'r benen zeker?
Prisca en Arisca zijn mijn toppers!
http://www.freewebs.com/yessica1984

Prisca: Drageset x Yerxes x Oostman

Scapa Sports - Norwegian Fjords!!
lauraatje

Bericht door lauraatje » ma 30 okt 2006, 15:48

Morgen ga ik ff goed m'n zadel passen zonder dekje enzo en dan komt er ook iemand kijken. Al betwijfel ik of het aan ons eigen zadel ligt... Het dochtertje van de mensen waar Sandra staat rijdt af en toe ook op haar en die heeft haar eigen zadeltje. Dat pastte op het eerste gezicht goed, maar nu denk ik toch dat die niet helemaal goed ligt. Ook omdat we ons zadel gekocht hebben toen ze weer is hersteld en ons oude zadel niet meer goed lag; dat is inmiddels al meer dan een jaar geleden en vorig jaar toen ze geschoren is had ze deze plekken niet. Morgen voordat ik ga rijden ga ik in ieder geval even goed kijken :j

@ Jessica: het zijn niet echt gallen, al lijkt het er wel veel op. Ze is een tijd ziek geweest en als gevolg daarvan loopt er veel vocht in de benen wat dus zichtbaar is al zijnde gallen. Het ene moment is het wat minder dan het andere, maar nu zie je het weer heel goed :j Ze heeft er geen last van, loopt super en er is ook geen pijl op te trekken hoe we dat vocht weg kunnen krijgen, dus we besteden er niet meer zoveel aandacht aan. We zijn kliniek in en uit geweest, foto's gemaakt en er is niks te zien, dus zolang ze goed blijft lopen doen we er niks aan.

@ Vera: We hadden een scheerapparaat geleend van iemand, dus konden niet zelf messen kiezen. Maar idd, straks zie je het niet meer en ze staat nu toch onder een deken, dus niemand ziet er iets van ;)
DeeDee
Moderator

Bericht door DeeDee » ma 30 okt 2006, 18:47

Knappe meid is het toch :L Ik vind dat je best goed geschoren hebt hoor. Ik doe het je niet na iig :D
Life is wonderful, coffee, two sugar and my little fjordhorse Totibull *o/* <-speciale editie van mijn onderschrift :P
douwina

Bericht door douwina » di 31 okt 2006, 07:51

Zohee echt een kleurverschilletje :) Op d'r benen is ze nu praktisch gra :D
Afbeelding
Hilde

Bericht door Hilde » di 31 okt 2006, 09:00

Ze ziet er mooi uit,zeg!
Hilde heeft ook van zulke plekjes,die heeft ze zo'n 10 jaar geleden opgelopen met het noors tuig voor de wagen.
Helaas,blijven dit altijd witte plekjes.........
11-06-2008:Rust zacht grote,stoere Kor!
roos

Bericht door roos » di 31 okt 2006, 09:03

Mooi gedaan hoor, alleen die benen....afschuwelijk..sorry niet mijn smaak :D
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
anika

Bericht door anika » di 31 okt 2006, 10:26

Die strepen trekken heel snel weg gelukkig :D

Ziet er super leuk uit!
Murphy :+: Ysha
Plaats reactie