Meisje waar ik hem aan had verkocht had er niet zoveel zin meer in en haar vader ging hem steeds verzorgen maar dat werd die man ook allemaal een beetje teveel, dus tja dan werd hij maar verkocht.
Ik vond het heel erg allemaal, bang dat hij slecht terecht zou komen.
Het liefste wilde ik hem terugkopen maar dat ging niet.
Ten eerste wilde zijn eigenaar hem niet aan mij terug verkopen, want Zaffier had een consequente baas nodig en dat was ik niet

Maar goed dat viel nog wel te omzeilen want er waren genoeg mensen die me wel wilden helpen om hem voor mij terug te kopen.
Maar volgende probleem was dat er op de pensionstal absoluut geen plaats meer was en Saphyra's box te klein is voor 2 pony's. Nog met de stalbaas geopperd of er niet een wei met schuilstal beschikbaar zou zijn, maar dat zou voor de winter niet te doen zijn, aangezien de weilanden dan te nat zijn en de goede stukjes wei al verhuurd zijn. Hij ging voor zichzelf nog een paar boxen erbij bouwen en wilde daar wel 1 van afstaan, maar de prijs ervoor was dan weer veel te hoog. Met een kind is het niet betaalbaar om elke maand 450 euro aan stalhuur te betalen, dus die optie viel ook weg.
Ook moest ik druk op zoek naar een verzorgster aangezien ik niet dagelijks tijd heb om 2 paarden te rijden, maar goed dat zou dan nog wel op te lossen zijn.
Maar het totaal plaatje werd allemaal te gecompliceerd en dus niet reeel.
Uiteindelijk hoorde ik dat een jongen uit Belgie hem had gekocht.
Vanmorgen kreeg ik een mailtje van die jongen dat ik het vast wel leuk zou vinden om te horen hoe het met hem ging.
Ik ben wel erg blij dat ik nu een beetje weet waar hij is en niet zomaar spoorloos verdwenen is. Maar het is toch allemaal anders gegaan dan gehoopt