Maar goed, daar aangekomen super vriendelijke mensen hup naar Willy. Komen we daar staat daar een beer van een vent op ons te wachten. Meteen goed. Leuk dier om te zien, lekker groot, wat te dik maar dat hinderd vooralsnog niet. Gewoon goed! Hup zadelen en rijden. Het was ong. 200 meter naar de bak langs een ontzettend drukke weg. Alles kwam langs en hij reageerde vrijwel nergens op. Alleen de waterpomp

Hup de bak in en los stappen. Dat ging helemaal goed. Je merkte goed aan hem dat hij nog goed doorgerden moet worden en het sturen was ook nog niet je-van-het. Vervolgens draven en wat ziet mijn oog [helaas..] kreupel. En goed ook. Marieke had het door, maar dacht eerst dat het stijfheid was of de zware bak, maar dat kon het niet zijn. Hij trok enorm zijn zijn rechterachter been en toonde protest wanneer hij goed door moest draven. Het deed hem gewoon zeer.
dritt dus. De mensen hadden het niet door, andere vrouw zijn dat het stijfheid was, ik en Marieke hadden zo onze bedenkingen. Misschien een klap gehad op de wei?
Dus terug naar stal. Afzadelen en flink teleurgesteld. Nu is er afgesproken dat zij ons even op de hoogste houden hoe het gaat, maar ondertussen gaan we wel verder op zoek. Daarbij wilde hij er 1600 euro voor hebben en willen wij er 1400~1500 euro aan uitgeven, dat vond hij te weinig. Maar daar kwamen we later wel op terug.
Dus gemengde gevoelens. Leuk dier, maar kreupel. Wat zouden jullie doen? Ik heb overigens een filmpje? Mag ik deze hier plaatsen en vragen wat jullie ervan vinden?