Yes was in het begin nogal is dominant en ik dacht dat het uittesten was toen heb ik der op haar plek gezet en was het over.
Gister wou ik der in de wei zetten en toen ik der halster af had en het hek dicht wou doen liep ze der uit. Wie doet dan ook eerst het halster af en dan het hek dicht?
Daar stond echter lang gras dus ik pak der aan der voorpluk geef der op der kop en sleur der mee om der halster om te doen daar was ze niet van gediend dus liep ze weg.
Dus ik met een boog eromheen naar der hoofd, haalt ze keihard uit met der achterbeen waar net ijzers onder zitten. Ik dacht het gaat wel maar 2 seconden later kon ik niet meer lopen.
In onze wei staat niet veel gras en aan de andere kant van het draad wel dus ik weet dat ik had moeten bijvoeren.
Al huilend heb ik mijn ouders gebeld en die kwamen er snel aan (yes liep lekker te eten dus die heeft niet op de kop gehad) een vriend van ons die op de ambulance werkt heeft naar mijn been gekeken, waar een mooie ijzer afdruk in zit. Lopen gaat niet en zitten doet pijn

Het ergste vind ik nog dat ik dacht dat we een beetje een band kregen, maar dat vertrouwen is de grond ingestampt. Dit moet opgelost worden anders moet ze inderdaad gewoon weg. Maar het is zo'n fijne pony, als je er vast hebt doet ze ook nooit meer lelijk was in het begin wel anders met hoeven uitkrabben.
Ik ben niet bang uitgevallen en wil graag met Yes gaan werken maar weet niet hoe ik verder moet

Help! Weten jullie iets? Alleen der op der plek zetten gaat niet werken ze schopt gewoon terug hoe bedoel je verwend door de vorige eigenaar...