Charret schreef:1)Wat verwachten jullie van een goede instructeur?
Iemand die mij en mijn paard kan begeleiden, en dus ook inziet als een bepaalde oefening oid te zwaar gerepen is voor mij en/of mijn paard. Hij/zij moet ook letten op houding e.d. en niet alleen dat mijn paard in de spreekwoordelijke krul komt.
Charret schreef:2)Wat is een redelijke prijs waar ik rekening mee kan houden en wat een instructeur dus kan vragen per uur.
Ik vind €20 redelijk, maar het licht ook aan de hoe goed de instructie is in het geven van les. Tja en ik denk ik een grote portomonai zou hebben ik het niet erg zou vinden om van een goede instructie die wat meer kost les te nemen.
Charret schreef:3)Waar vind ik überhaupt een goede?
Tja dan moet je bij stalgenoten vragen, of kennissen uit je omgeving die ook (goed) les krijgen. Ga desnoods eerst bij kennissen kijken bij hun les(sen) als dat bevalt kun je vragen of ze nog tijd hebben voor een extra klant en om een proefles om te kijken of de combi van ruiter+paard met instructie klikt
Sommigen kunnen niet tegen kritiek, en moeten anders lesgegeven worden en anderen hebben liever duidelijk waar het op staat
Ik leste zelf meestal een 45minuten en dan had ik het wel gehad