Nu kan ik vrijwel de hele weg gewoon in de berm rijden. Af en toe moet ik wel een verhard weggetje oversteken of een oprit. Zou dit kunnen? Of zou het toch beter zijn het op het wedstrijd terrein te doen?
Met stoten naar de wedstrijd?
Met stoten naar de wedstrijd?
Aanstaande zaterdag heb ik wedstrijd. Tis vlakbij (3 a 4 km rijden denk ik) en ik ga te paard heen omdat mijn ouders op vakantie zijn. Nu leek het mij gewoon het handigst om de stoten thuis alvast in te draaien. Op wedstrijd ben ik eerst alleen, Nisko is nogal een draaikont en helemaal opgewonden vaak als we ergens zijn. Thuis is dan wel zo makkelijk en minst stressvol
.
Nu kan ik vrijwel de hele weg gewoon in de berm rijden. Af en toe moet ik wel een verhard weggetje oversteken of een oprit. Zou dit kunnen? Of zou het toch beter zijn het op het wedstrijd terrein te doen?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ligt eraan.
Ik heb bij Taco pas hele kleintjes ingehad met widiapuntjes.
Die zijn zo mini dat je het wel kunt doen
Maar Nisko mankeert iets aan haar benen toch
Dan zou ik het niet doen, de stukjes die je wel over de verharde wegen moet heeft ze wel direct een andere beenstand.
Kortom
Of hele kleintjes of daar indraaien en vragen of iemand haar even vast wil houden.
Dan zou ik het niet doen, de stukjes die je wel over de verharde wegen moet heeft ze wel direct een andere beenstand.
Kortom
Of hele kleintjes of daar indraaien en vragen of iemand haar even vast wil houden.
Dat klopt, Nisko heeft in haar voorvoeten licht gekantelde hoefbeenderen in de voorvoeten als gevolg van eerdere hoefbevangenheid. Momenteel loopt ze voor op ijzers met zooltjes en siliconen en dat gaat erg lekker. Vandaar dat ik ook af ent toe wedstrijd ben gaan startenKelly schreef:Ligt eraan.
Kortom
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).