Met stoten naar de wedstrijd?

Stel hier je vragen m.b.t. fjorden!
Plaats reactie
Annemarie

Met stoten naar de wedstrijd?

Bericht door Annemarie » ma 24 jul 2006, 10:33

Aanstaande zaterdag heb ik wedstrijd. Tis vlakbij (3 a 4 km rijden denk ik) en ik ga te paard heen omdat mijn ouders op vakantie zijn. Nu leek het mij gewoon het handigst om de stoten thuis alvast in te draaien. Op wedstrijd ben ik eerst alleen, Nisko is nogal een draaikont en helemaal opgewonden vaak als we ergens zijn. Thuis is dan wel zo makkelijk en minst stressvol :D .
Nu kan ik vrijwel de hele weg gewoon in de berm rijden. Af en toe moet ik wel een verhard weggetje oversteken of een oprit. Zou dit kunnen? Of zou het toch beter zijn het op het wedstrijd terrein te doen?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Kelly

Bericht door Kelly » ma 24 jul 2006, 10:53

Ligt eraan.
Ik heb bij Taco pas hele kleintjes ingehad met widiapuntjes.
Die zijn zo mini dat je het wel kunt doen :j

Maar Nisko mankeert iets aan haar benen toch :?
Dan zou ik het niet doen, de stukjes die je wel over de verharde wegen moet heeft ze wel direct een andere beenstand.

Kortom :D
Of hele kleintjes of daar indraaien en vragen of iemand haar even vast wil houden.
:L Taco :L Adorno :L Perla :L Gylfi :L
Annemarie

Bericht door Annemarie » ma 24 jul 2006, 12:58

Kelly schreef:Ligt eraan.
Ik heb bij Taco pas hele kleintjes ingehad met widiapuntjes.
Die zijn zo mini dat je het wel kunt doen :j

Maar Nisko mankeert iets aan haar benen toch :?
Dan zou ik het niet doen, de stukjes die je wel over de verharde wegen moet heeft ze wel direct een andere beenstand.

Kortom :D
Of hele kleintjes of daar indraaien en vragen of iemand haar even vast wil houden.
Dat klopt, Nisko heeft in haar voorvoeten licht gekantelde hoefbeenderen in de voorvoeten als gevolg van eerdere hoefbevangenheid. Momenteel loopt ze voor op ijzers met zooltjes en siliconen en dat gaat erg lekker. Vandaar dat ik ook af ent toe wedstrijd ben gaan starten :D . Ik vroeg me ook af of het voor haar ivm de voorvoeten extra kwaad zou kunnen om de stoten alvast in te draaien thuis. Ik hoef op zich alleen 3 weggetjes oversteken van ongeveer 5 meter breed. Wat zijn trouwens widiapuntjes? Zijn dat nog weer een speciaal soort stoten?
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Janine
Moderator
Contacteer:

Bericht door Janine » ma 24 jul 2006, 13:16

3 weggetjes is nog te doen denk ik, maar als het er wat meer zijn dan ga ik zeker met Kelly mee.
Zolang je zeker weten dat ze die stiften goed de grond in kan boren (geen verharde berm zeg maar).
Want op het terrein indraaien zal lastig worden zo te lezen. Ook al is er iemand met je mee ;)
Leentje

Bericht door Leentje » di 25 jul 2006, 10:07

ik zou het niet risceren,zeker omdat ze al problemen heeft gehad.
de bermen zijn nu zo hard+een paar keer de weg over steken.
ik heb het laatst nog ergens gelezen,dat de pezen,etc. dan zo'n optater krijgen!
Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present
Krista

Bericht door Krista » di 25 jul 2006, 10:46

Ik zou het risico niet nemen. Kun je niet aan iemand op het wedstrijdterrein vragen of ze haar even vast willen houden? Er moet toch wel iemand zijn die je even kan helpen, dan kan je ze daar indraaien!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL 8-)
Roosjuh

Bericht door Roosjuh » di 25 jul 2006, 11:14

Of zonder rijden, zo glad is het toch niet of wel?
:¨·.·¨:
`·. Yessie & Sylvy
Geboren op 9-7-2013
Jella!
Plaats reactie