Ik heb vandaag voor het eerst met mijn nieuwe zadel gereden. Het kraakt nog aan alle kanten van nieuwigheid dus iedereen kon me horen

Het zadel ligt goed op Skrei, klappert niet en ligt ook niet te krap. Ze liep ook erg lekker in het bos, ze heeft nu flinke schoudervrijheid en dat zie je ook wel aan haar voorbenen. Met dit zadel gaat ze zeker geen pijn in haar rug krijgen
Vandaag even de beugels flink gedraaid zodat ze in de goede vorm komen te staan, morgen en de dagen erna flink in de olie zetten.
Ik moet zelf er nog aan wennen, het zadel heeft wel een lekkere diepe zit en zit ook heerlijk door
Er zitten inderdaad net zoveel maatwerk in als bij engelse zadels. Ik wilde eigenlijk een foto van Skrei meenemen zodat hij kon zien hoe ze eruit zag maar de batterij van de camera was leeg

Mijn vriendin en ik heb gewoon goed uitgelegd hoe ze eruit ziet en hij heeft aardig wat kennis in huis dus kan vanuit daar een goed zadel voor je uitzoeken.
Als het zadel eventueel toch niet goed zou liggen kan ik hem zo na een paar dagen testen gewoon weer terugbrengen/ruilen. Ik moet het zowieso even bellen of het zadel goed ligt en ik stuur hem ook nog even een paar foto's via de mail.

Skreia 18-5-1997 - 29-01-2009, meissie eindelijk geen pijn meer, rust zacht, ik hou van je!
Cas (TimorxReinar) mijn nieuwe aanwinst!!