Bij de paarden overnacht en heerlijk gereden

Vertel hier wat je vandaag met je fjord hebt gedaan.
Plaats reactie
Unique
Contacteer:

Bij de paarden overnacht en heerlijk gereden

Bericht door Unique » ma 17 jul 2006, 20:53

Afgelopen zaterdag waren Carla, Bernice en ik de wei aan het uitmesten :P
Maar het was zo warm dat we even gingen uitrusten en toen kregen we het idee om te vragen ofdat we met een tentje bij de paarden mochten overnachten zodat we 's morgens vroeg lekker konden buitenrijden :D
Dus wij snel de wei verder uitgemest en gelijk gaan vragen. Nou ze vond het goed en harstikke leuk en ging helemaal een route voor ons zoeken enzo :P We hadden een kaart gekregen met een route erop naar de grote hei in Ermelo en ook hoe je bij het vennetje daar kon komen :D

Wij naar huis gegaan. Tent en spullen gehaald en de vaders mooi de tent op laten zetten aangezien het ons nou niet bepaald lukte O:)
Eenmaal de tent opgezet gingen we dvd kijken en hadden we de wekkers om 5 uur ingesteld. Maarja die hoorde we niet zo goed dus we waren pas om 10 over half 6 wakker :P

Wij snel aankleden en de paarden gaan zadelen. We zaten er om ongeveer half 7 op.

We waren al best een eindje, maar toen moest ik even op de kaart kijken waar we zaten en heen moesten, dus ik liet de teugel even iets los, en ja hoor precies toen kwam die onder madam dr voet terecht en ging die stuk |o
Dus ik mijn vader wakker gebeld... Was die nou niet echt blij mee maarja ik had geen andere oplossing. Toen is die 2 paar teugels voor me gaan halen :D En konden we weer verder rijden!

Op een gegeven moment waren we bij de grote hei en gingen het vennetje opzoeken. Toen we het hadden gevonden zijn we er lekker doorheen gegaan met de paardjes dat was echt zo superleuk :D

We hebben nog een hele tijd gereden, en we waren om half 2 terug op stal en nogal bekaf O:)

Maar het was al met al echt superleuk en zeker voor herhaling vatbaar :D

Unique(Jars x Halstor)
http://www.fjordunique.nl

Afbeelding
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » ma 17 jul 2006, 21:03

Klinkt als een gezellig nachtje en dagje bij de paarden.

(let je volgende keer wel op je aantal smilies, mogen er nl. maar 5 per bericht zijn ;) )
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Charret

Bericht door Charret » di 18 jul 2006, 06:19

Ik lees Bernice en zit vervolgens gewoon het hele verhaal met me zusje in me hoofd:P

Maar goed, het klinkt als een super leuke dag en nacht!!
Liefde is..Alies Dragan Jouke
Heranda

Bericht door Heranda » di 18 jul 2006, 10:48

Dat klinkt echt super!
Lekker hoor, zo vroeg al op pad :D
Esther schreef:En natuurlijk 'Do the Herman!'
viewtopic.php?f=9&t=39079
Plaats reactie