Maar het was zo warm dat we even gingen uitrusten en toen kregen we het idee om te vragen ofdat we met een tentje bij de paarden mochten overnachten zodat we 's morgens vroeg lekker konden buitenrijden

Dus wij snel de wei verder uitgemest en gelijk gaan vragen. Nou ze vond het goed en harstikke leuk en ging helemaal een route voor ons zoeken enzo

Wij naar huis gegaan. Tent en spullen gehaald en de vaders mooi de tent op laten zetten aangezien het ons nou niet bepaald lukte

Eenmaal de tent opgezet gingen we dvd kijken en hadden we de wekkers om 5 uur ingesteld. Maarja die hoorde we niet zo goed dus we waren pas om 10 over half 6 wakker

Wij snel aankleden en de paarden gaan zadelen. We zaten er om ongeveer half 7 op.
We waren al best een eindje, maar toen moest ik even op de kaart kijken waar we zaten en heen moesten, dus ik liet de teugel even iets los, en ja hoor precies toen kwam die onder madam dr voet terecht en ging die stuk

Dus ik mijn vader wakker gebeld... Was die nou niet echt blij mee maarja ik had geen andere oplossing. Toen is die 2 paar teugels voor me gaan halen

Op een gegeven moment waren we bij de grote hei en gingen het vennetje opzoeken. Toen we het hadden gevonden zijn we er lekker doorheen gegaan met de paardjes dat was echt zo superleuk

We hebben nog een hele tijd gereden, en we waren om half 2 terug op stal en nogal bekaf

Maar het was al met al echt superleuk en zeker voor herhaling vatbaar