Bericht
door Esther » do 29 nov 2012, 19:54
Helaas niet, maar Janna is ook geslaagd als zwarte Piet!!
Janna was aan het rijden en toen ze klaar was begon ze eens even te kijken wat Fjella allemaal kon hebben qua idioot gedrag op haar rug. Nou, vrij veel!!
Blijkt dat Fjella stil gaat staan als je haar staart aan raakt.
Janna! Nu met je linkerteen Fjels rechteroor aanraken, en jawel, dat was prima, al had Janna een beetje hulp nodig, maar Fjella draaide haar hoofd even netjes zodat Janna erbij kon.
Daarna zei Janna: ik denk dat ik ook wel via haar kont af kan stijgen!! Ik zag haar nog even kijken, zal ik doen??
En daar ging ze al, rustig naar achteren schuiven en hupla!! Fjel gaf geen krimp!!
Die bekeek mij terwijl ik in een stuip lag van het lachen en een oor naar achteren gedraaid wat daar nu ineens gebeurde. En dan ondertussen die heerlijke olijke kop van Fjella, echt te hilarisch voor woorden!! Jammer dat ik geen filmpjes kan maken met mijn fototoestel..
Wat heb ik toch een heerlijke knol!! En als dan een 11 jarig meisje tegen je zegt, oh, ik wil ook zo'n paard dan smelt je toch helemaal!!
Oke, de galop knop doet het nog niet helemaal, maar Fjel doet het dan eigenlijk zo braaf!! Die gaat alleen maar harder en harder draven, één bokje tussendoor, met een groot vraagteken boven haar hoofd. Ze snapt het gewoon nog niet, maar probeert het wel te doen.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'