Bericht
door Esther » di 23 okt 2012, 16:29
Afscheid ging hier vlotjes, tot nu toe..
Gisteravond de paarden op stal gezet, dan hoefde ik vanmorgen de blub niet in..
Even met Janna staan kijken naar de dames en heertjes, lekker stro, hooi en brokjes gegeven.
Vanmorgen stond om 9 uur Bart op de stoep om ze op te halen. Yarra links in de trailer en Amiro en Icarus samen aan de andere kant. Heerlijk, beide mannen liepen er zo op!! Onderweg geen probleem, mattie en Tante Yarra waren er natuurlijk, lekker vertrouwd!
Van de trailer was meneer wel even sterk, maar toch ook wel op gevoed, dus was te controleren. Hij had wat energie over na een nachtje stal.. Lekker in de bak met z'n drieën. Icarus hinnikte wel wat, maar ging ondertussen ook lekker met Amiro spelen, dus er was weinig stress bij hem.
Aan het eind van de dag is Yarra met Amiro op stal gegaan, morgen komen ze keuren van Duitsland. Icarus mocht het land op met twee merries en hengstveulen Innvik. Daar was hij ook aardig rustig, moest uiteraard eerst wel even uitsloven, maar later stond hij al rustig te grazen. Lekker dat het zo makkelijk ging, vind het toch altijd wel zielig ineens zonder mama..
Wij vonden zelf Innvik een hele vent, maar Icarus doet niet veel voor hem onder eigenlijk.
Hij draafde ook nog even lekker door de wei, wat kan hij dat! Bart vond het ook een best veulen, maar hij zou ook wat anders zeggen tegen mij, hihi..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'