Bericht
door Esther » ma 24 sep 2012, 08:10
Ik heb gisteren de boys ook even onder handen genomen!!
Wilde alles knippen en poetsen, dus pa even gevraagd om te helpen. Kon hij de merries meenemen en kon ik met de boys even oefenen aan het touw lopen.
Daarna alles aan het hek geknoopt voor een lesje geduld en stilstaan! Niet helemaal gelukt, had Ica en Amiro tegenover elkaar staan en die gingen mooi door waar ze gebleven waren met spelen, hihi.. Alleen nu hadden ze halster om waar je ook lekker in kunt bijten, maar ze stonden dan wel vast met een hek ertussen, maar dat is blijkbaar geen beletsel om toch te gaan spelen..
Eerst Tea geknipt en daarna Icarus. Icarus moest er weer een klein drama van maken, elke keer als ik een knip deed schudde hij woest met zijn hoofd, is dat nieuw?? Heb hem toch echt wel eerder geknipt.. Met poetsen lukte het hem wel om stil te staan, vooral als ik zijn borst en kontje krabde, gek he!! Maar het blijft een mannetje hoor, echt op en top hengst (Eachann)!! Hij past zijn veulenhalster gelukkig nog, voor Amiro heb ik Digai's shet halster maar gepakt, vorige keer kwam ik erachter dat een veulenhalster bij hem niet zo lekker meer zit, hihi. Vangen vindt hij momenteel een beetje spannend, dus daar moeten wel nog wat mee gaan oefenen heb ik wel door. Hij staat wel naast je, maar het halster over zijn neus vind hij wat spannend en dan wil hij weg! Dus even snelheid met vastberadenheid combineren. Maar als je hem dan hebt dan is het weer koek en ei. Hij loopt mee, je zet hem aan het hek en alles is oke! Waar Ica bleef kleuteren viel hij op een gegeven moment lekker in slaap aan het hek, Icarus probeerde nog steeds hem te bijten maar dat negeerde hij.. Zou het soms aan het halster liggen, Digai viel ook altijd in slaap als bij vastgebonden stond, hihi..
Dus hem wat geknipt, niet de makkelijkste, poetsen vond hij ook erg fijn!!
Daarna Yarra de extreme makeover!! Die was kortgeknipt bij mij gekomen en kon er nu weer een mooie boog in knippen, even de oortjes ontplurkt, baard eraf, borsteltje erover, een heel ander paard ineens. Ze wordt er haast chique van!!
Maar de boys hebben zich vastgebonden redelijk goed gedragen, ze doen het niet zo vaak, dus het was best goed. Meelopen gaat met beide ook al best goed. Ze hebben elk hun dingetjes waar aan gewerkt moet worden, maar het zijn allebei leuke knullen!!
Knulletjes kan ik niet meer zeggen, daar zijn ze nu wat te groot voor.
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'