2 gele flappers? daar wil ik een foto van
zo geweldig vind ik Heros op het moment anders niet

....ik zou er bijna vegetarier-af voor worden en hem in plakjes op m'n boterham eisen

accu was leeg van het stroomapparaat en meneer had al zulke fijne ervaringen nu met het schrikdraad dat hij er gewoon doorheen banjert. Geen aanloop, niks duwen/drukken gewoon "wandel, wandel, een iets steviger wandel, *KNAP*..en tadaaa...nieuwe wei"....vervolgens ontdekte hij dat het vanuit de paddock ook lekker ging en de anderen maken er schaamteloos misbruik van....
"toe dan Heros, toe dan...je kunt het...wij staan achter je!"
Resultaat....de hele kliek staat sinds vanavond op stal (P.C. en Dicky vinden het heerlijk...dat zijn echte stalmuizen) tot de nieuwe accu's morgen komen (zouden vandaag geleverd worden maar er was wat miscommunicatie binnen het bedrijf geweest..blahdieblahblah)
Ik voel me gewoon een 'slechte moeder' op het moment...paarden op stal met dit heerlijke weer...maar ja...Heros wandelt overal doorheen en we hebben net voor een vermogen nieuwe linten opgehangen dus wil de knip graag even dichthouden (die nieuwe accu's was ook even flink schrikken

)