@Caroline: Dat vind ik niet zo vreemd. Babel is tenslotte aangespannen kampioen geworden.
mmm. ik vond juist dat er wel een kern van waarheid in zit.Viv schreef:Ik kreeg wel even jeuk van het stukje van die fokker die weer terug wil naar fjorden van vroeger en dat wij dan maar een kwpner moeten kopen. Hoe help je een stamboek om zeep? Zit nog even te broeden op een tegenstukje.
Anita schreef:Of de postbode heeft afgelopen zaterdag onze post ergens anders ingegooid of hij bedacht later dat hij ook nog iets voor ons had maar vanmorgen lag er op mijn laptop een hoop post waaronder het boekje![]()
![]()
![]()
@Caroline: Dat vind ik niet zo vreemd. Babel is tenslotte aangespannen kampioen geworden.
Ja? Daar heb ik nog altijd eens in gedachten om een kritisch fokkerij-technisch verhaal over te schrijven, met een beetje van beide kanten...heb alleen de tijd nog niet gevonden, maar misschien dat nav dit stuk de inspiratie ineens door de vingers schiet!Gerritje schreef:mmm. ik vond juist dat er wel een kern van waarheid in zit.Viv schreef:Ik kreeg wel even jeuk van het stukje van die fokker die weer terug wil naar fjorden van vroeger en dat wij dan maar een kwpner moeten kopen. Hoe help je een stamboek om zeep? Zit nog even te broeden op een tegenstukje.
moet nu naar stal, zal later wel even verder reageren.
Lief! Ik wacht nog wel even af..ik heb wel doorstuurservice maar niet van het stamboek..kon je niet aangeven..Gerritje schreef:Heb je geen doorstuur service van de post? Als je hem niet krijgt wil ik wel mijn boekje doorsturen.
En waarom dan niet, het gebruiksdoel is toch ook landbouwpaard geweest. Landbouw bewerken doen we niet meer dus zal er heel logisch een verschuiving van het gebruiksdoel komen.Anita schreef:Het Fjordenpaard wordt te veel een gele sportpony en dat kan toch nooit de bedoeling zijn.