Ik stond bij zijn stal te praten met Desiree (Dees1980) en vanuit het niets beet meneer mij met behoorlijke kracht in mijn jas. Gelukkig had ik een dikke jas aan, als ik er met een t-shirtje had gestaan dan had ik echt een behoorlijke beet te pakken gehad. Op dat moment werd ik zo kwaad, ik heb naar Vera (mijn bijrijdster) geroepen dat ik een zweep wilde, zij stond tenslotte bij mijn kast. Ik heb die zweep gepakt en hem echt een knal verkocht met die zweep op z'n kop. Hij vloog achteruit naar de achterkant van de stal en bleef daar even beduusd staan. Ik ben bij de deur blijven staan en toen kwam meneer na een poosje naar voren en begon heel lief met z'n lippen over mijn gezicht te gaan. Alsof ie het goed wilde maken, waarop ik hem een dikke knuffel heb gegeven en gezegd dat ie nu heel braaf was.
Normaal hou ik er niet van om een paard een lel te verkopen, maar in dit geval vond ik het wel nodig. Later hoorde ik van de staleigenaresse dat ie van de week ook naar iemand gehapt had. Ik weet ook wel wat het is, zijn buurman staat nu veel buiten en nu mist hij de gezelligheid van samen met de jollybal spelen. Alleen moet ie dat dus niet op mij afreageren, dat pik ik absoluut niet