Alles schoon en wel op stal gezet (naar wat ik begreep hadden we ze beter buiten kunnen laten staan, want de was-procedure kon de volgende ochtend weer van voren af aan beginnen

Ik kon gelukkig rechtstreeks naar Lisse rijden, dus mocht een beetje uitslapen.
Eerst met kleine Frumela de ring in. Wat een lekker diertje is dat toch. Als je een veulen hebt wat zo fijn kan bewegen is het jammer dat ze niet mogen draven...dressuurtoppertje in de dop

Nog even over de dame met de hoge hakkenl: toen we stonden te wachten, werd haar net uitgelegd door een man hoe ze moest voorbrengen. Ik herinner me nog dat ze daar een beetje geirriteerd op reageerde: "ik weet heus wel hoe ik een paard moet voorbrengen..." Uhu

Toen Iza zadelen voor de fjordsport L2-dressuur. In de losrijbak bleek dat mevrouw nauwelijks last van de warmte had...ze ging als een soort ongeleid projectiel bokkend door de baan, sorry nog Dominique...

Maar tijdens de proeven liep ze best lekker (behalve dan dat ze aan een stuk door liep te gillen), heb mijn punten nog niet gezien, maar het was weer een goede oefening voor de komende KNHS-wedstrijden.
Toen had ik een zeiknat paard en moest ik bijna de ring in...beetje jammer, maar mevrouw liet zich wel super zien. Ik was dan ook super-verbaasd dat ik meteen achter Odin mocht aansluiten.
De pushball-demonstratie was ook erg geslaagd, leuke groep meiden, sportief potje...doen we nog een keer

Toen de kampioenskeuring. Odin werd kampioen predikaatmerries, en weer mocht ik achter haar aansluiten

Het was nog even spannend met het dagkampioenschap (want daar liep o.a. Vedelsten ook nog voor mee), maar weer dezelfde nummer 1 en 2! Ik had echt nooit gedacht dat ik een kampioen in huis had, liep alleen maar mee in de ring, omdat we er toch waren voor de proefjes, wilde haar zelfs niet eens opgeven eerst...
Tussendoor nog even springen...foutloos parcours, wel jammer dat de andere deelnemers niet meer gestart zijn (want er stonden er minstens 4 op de lijst toen ik me 's ochtends ging aanmelden).
Bij L-bestgaand was het echt afzien. Was het nou echt nodig om de paarden zo lang te laten draven? Het kwartje van Iza raakte op, maar toch nog een nette 2e plaats achter Sjolvir en Tasja (niets om je voor te schamen). We hebben ons maar teruggetrokken van het bestgaand aangespannen, want het was wel mooi geweest.
En nu staat mijn vriendinnetje lekker weer op stal...kan ik weer dagelijks van haar genieten...
Sandrien, Inge, Martin, Kelly, Roos, super bedankt voor de fijne dag weer!