Als het Gunnar is is dat wel echt een lekker donker koppie geworden zeg. Maar bedenk me net dat Ilonka helemaal zoveel foto's niet van hem heeft laten zien
Hier is ook alles top met de Gtjes. Mooi gezicht zo allemaal in de grote loopstallen...gezellig boeltje, al beginnen ze zo langzamerhand de boel ook wel zo nu en dan op stelten te zetten. Met name na het water geven gaan ze echt als een stel stieren door het hok, springen en doen. En de groep jaarlinghengsten in het midden werkt er ook niet erg aan mee om dan de rust te houden

...donderstralen net zo hard. Laat staan wat je dus voor feest krijgt als ze mogen buitenspelen, dan gaan ze helemaal uit hun plaat...dat dan zo'n relatief klein groepje zo'n stampede kan veroorzaken

Allemaal lekker fris in het hoofd.
Afgelopen maandag de meeste jonge heren aan het touw gehad, vast-sta-training (had gezegd dat ik het deze vakantie dagelijks zou doen, maar dat is er nog niet van gekomen....in je eentje vangen vraagt toch wel om érg veel geduld...met janna samen ging het maandag eigenlijk heel snel). Er waren van die zeven heren twee die nog niet zo makkelijk te krijgen zijn (twee kudde-heren uit Anderen), die moesten echt even gevangen worden, wat soms om de meest idiote tactiek vraagt

... Daarna schaar door de manen, borstel over het lichaam, stukje van de staart af, voorbenen optillen en veel teletubbiepraat en op naar de volgende...maar viel me mee dat deze relatief simpele cursus toch steeds weer zijn vruchten afwerpt. Volgende dag kon ik ze bijna allemaal los in het hok over hun neus aaien (dat is voor die twee die nog niet zo durven een hele stap vooruit *normaliter springen ze als angsthazen achterin het hok*), voor de jeugd van hier is het eigenlijk niets bijzonders....die staan al voor je neus voordat je jezelf amper hebt laten zien

, maar voor de Anderen-groep is het een hele les.