Help! Onze shet ontsnapt!
Re: Help! Onze shet ontsnapt!
Begrijp dat je geen fan bent van een antenne maar mocht je toch eens wanhopig worden.... (Hier liep een mini de weg op en werd aangereden, mini had zowaar niks maar auto totall loss en de chauffeur in shock!) Je neemt een lang stuk stroomlint en wikkelt dat om het hele halster, je eindigt bovenop en maakt er dan een grote lus of strik in. Ziet er bizar uit (soort paashaas) maar bij onze mini werkte het.
Harry: 1-1-1972 - 4-2-2008 Voor altijd in mijn hart; Dank voor al je wijsheid
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
Daantje: 18-6-2007: Hoe prachtig kan een fjord zijn...
Dane Hamlet: 8-4-2011 Mijn perfecte Deense prins
-
Oh, dat is dan een iets vriendelijkere, maar zover dat kan. Mijn schoonpa had dat met ijzerdraad gedaan en de uiteinden omgekruld. Ik vond het eng, want zouden ze met de antenne om een draad vast zitten, zouden ze dus steeds stroom krijgen. Maar met een stroomdraad kan dat niet zo snel gebeuren.harsan schreef:Begrijp dat je geen fan bent van een antenne maar mocht je toch eens wanhopig worden.... (Hier liep een mini de weg op en werd aangereden, mini had zowaar niks maar auto totall loss en de chauffeur in shock!) Je neemt een lang stuk stroomlint en wikkelt dat om het hele halster, je eindigt bovenop en maakt er dan een grote lus of strik in. Ziet er bizar uit (soort paashaas) maar bij onze mini werkte het.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
HilgoHenro x Hikari (v. Hanibal)
Fello : Ismo x Anca (v. Manus)
Hikari v. Hannibal x Anca (v.Manus)
TinkerxWelsh kruising Liva: ouders onbekend
en Wild coulours Ultimo oftewel Mo ouders onbekend
En van dat geplastificeerde gaas dan met mazen van 5x10 cm? Dat staat toch netjes als afrastering.leoensuzanne schreef:Dat is bij ons dus net andersom. Ze blijft niet achter de tussenomheining. Afkloppen, maar het gaat nu weer goed.colunder schreef:Ik heb ook alleen schapengaas buitenom,russenheiningen zijn gewoon 2 draadjes,daar blijven ze eigenlijk keurig achter(als er goed stroom opstaat)
Leo wil geen schapengaas.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan
Kayo (van Ivonne)
┼Celony en Luco

-
Dat is misschien wel iets, Anita.
Evita : Tsjerk x Anca (v. Manus)
Zins wij de stroom op het ligtnet hebben is het een stuk minder geworden daar kijken ze wel voor uit maar je heb er genoeg die ook daar door heen gaan.
Het blijft moeilijk met die kleintjes.
Het blijft moeilijk met die kleintjes.
http://www.fjorkahoeve.nl
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)
Rumex ( Kalypso)Muis (Briggen) Uzziel (Arin) Urjan (Briggen)Wieke ( Arin) Bjorna (Reitze) Freek(Briggen) Indre ( Hermansen) Oline (Tempo) Kjellwin ( Manus) Philos ( Tempo )Marlando ( Hermansen)Odalein ( Brijol)