Het is alweer zoooo lang geleden dat ik iets van Genista heb laten horen

Genista staat sinds juni bij een vriendin van me die een kleinschalige opfok is begonnen sinds dit jaar. In mei is Genista geruind en daar is hij een maand lang erg ziek van geweest (dikke ontsteking, hoge koorts). Hij heeft toen echt een terugslag gehad en hij zag vreselijk uit.
Gelukkig is dat helemaal weer bijgetrokken en is de schat weer helemaal de oude

Qua grootte heb ik eerlijk gezegd het idee dat hij niet erg veel de hoogte in is gegaan het afgelopen half jaar. Ik moet hem nog eens opmeten.
Vanmorgen zijn de jongens van de wei afgehaald omdat ze bekapt en ontwormd moesten worden. Ze stonden eventjes op het zand (nu helaas modder). Ze hebben gelukkig maar een half dagje in de modder gestaan en nu staan ze weer lekker in het gras. Vandaar dat de foto's wat modderig overkomen...
De foto's zijn van niet zo'n heel goede kwaliteit, heb totaal geen fotografietalent.
Nisje in de modder.... duttend en zich niets van de wereld aantrekkend...

Zijn hengstenplukje ben ik al sinds februari dit jaar aan het kweken... en NU eindelijk gaat hij een beetje liggen

Overigens lijkt het net of hij zijn staart heeft geschuurd, maar dit is niet zo. Op de een of andere manier groeien zijn manen en staart niet zo hard. Hij heeft gelukkig wel een hele dikke manenkam en staart.
zzzzzzzz....

Ook nog een foto gemaakt van Vrenske (v. Bjorgard x Biggen), de fjordenmerrie van mijn vriendin. Deze dikke dame wordt 1 x in de week gereden door het buurmeisje dat er lekker mee rondhobbelt. Vrenske is nu dragend van Hannibal.

En misschien ook nog wel leuk... Hieronder nog een jaarling zoon van Vrenske, een kruizing met een appaloosahengst van 1.49m (een niet goedgekeurde overigens

Meet Sverre:

Nogmaals... I know, de foto's zijn van niet zo'n goede kwaliteit en Genista staat er niet op zijn paasbest op.... maar ik beloof jullie binnenkort weer wat mooie Genista-foto's te maken!! Hij ziet er in real-life namelijk prachtig uit!!!
Groetjes,
Anke